//
کدخبر: ۴۱۴۴۸ //

ماجرای پیشنهاد استقلال به سروش رفیعی

رفیعی در تایید اینکه بازیکن پولکی ای نیست، اظهار داشت: بحث مالی فقط یکی از عوامل تاثیرگذار بود. زمانی که من می خواستم به پرسپولیس بیایم، استقلال 1/5 و تراکتورسازی 2 برابر پرسپولیس به من پیشنهاد دادند ولی من عاشق پرسپولیس بودم و این تیم را انتخاب کردم.

 ماجرای پیشنهاد استقلال به سروش رفیعی
به گزارش فرتاک نیوز،

 سروش رفیعی هافبک سابق تیم پرسپولیس تهران که در حال حاضر به تیم الخور قطر پیوسته، امشب میهمان برنامه خندوانه بود.

رفیعی در بخش کوتاهی از برنامه در خصوص زندگی فوتبالی خود و شرایط فعلی اش توضیحاتی داد.

این بازیکن درباره اینکه چرا به تیم های اروپایی نرفته گفت: من از کشورهایی مثل بلژیک، هلند، یونان، سوئیس و روسیه پیشنهادهایی داشتم اما شرایط مالی و مدت قرارداد طوری بود که من با توجه به سنم تشخیص دادم در جایی غیر از اروپا فوتبالم را ادامه دهم.

وی افزود: من 27 سال دارم و در 2 سال و نیم اخیر به دلیل شرایط خدمت سربازی در تیم های فولاد  و تراکتورسازی هیچ پولی دریافت نکردم و به همین دلیل در مقطع زمانی فعلی بحث مالی نیز در انتخاب من تاثیرگذار بود.

رفیعی در تایید اینکه بازیکن پولکی ای نیست، اظهار داشت: بحث مالی فقط یکی از عوامل تاثیرگذار بود. زمانی که من می خواستم به پرسپولیس بیایم، استقلال 1/5 و تراکتورسازی 2 برابر پرسپولیس به من پیشنهاد دادند ولی من عاشق پرسپولیس بودم و این تیم را انتخاب کردم. این را هم بدانید که انشاالله به زودی به پرسپولیس برمی گردم و در خدمت هواداران این تیم هستم.

 

منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۴۴۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان