//
کدخبر: ۴۰۱۸۶۶ //
پژمان بازغی

عکس جدید پژمان بازغی بعد از ازدواج دومش | همسر جدید پژمان بازغی کیست؟

در ادامه عکسی از پژمان بازغی را مشاهده می کنید که حواشی زیادی بدنبال داشته است

عکس جدید پژمان بازغی بعد از ازدواج دومش | همسر جدید پژمان بازغی کیست؟
به گزارش فرتاک نیوز،

پژمان بازغی در متن عکسی که منتشر کرد، نوشت: (( پایان یک سال تحصیلی دیگه،خداروشکر که اینقدر بزرگ شدی دخترم، آرزوی سلامتی دارم برای همه دختران نوجوان کشور عزیزم که مقتدرانه در وطنشان زندگی کنند وقوی وپایدارباشند.)) پژمان بازغی 48 ساله و متولد مرداد ماه است. پژمان بازغی تنها یک دختر دارد. پژمان بازغی چند سال متوالی مجری برنامه کودک شو بود و در آن برنامه بارها از علاقه اش به بچه و دخترش گفت. در ادامه عکس  پژمان بازغی  و دخترش را که دیروز منتشر شده است را ببینید. 

پژمان بازغی

بیوگرافی همسر پژمان بازغی

خانم مستانه مهاجر متولد سال 1353 و اردیبهشت ماهی می باشد. او زاده شهر تهران است و در رشته تدوین (دانشگاه سوره) تحصیل کرده، خانم مستانه مهاجر از سال 1372 فعالیت های خود را شروع کرده است. او و پژمان بازغی در یک جشنواره سینمایی با هم آشنا شده اند.

طلاق پژمان بازغی و همسرش

چندوقتی است که خبرهایی در فضای مجازی مبنی بر طلاق پژمان بازغی و همسرشان پخش شده است. این دو بازیگر توانای کشور تا به امروز هیچ واکنشی نسبت به این خبر تلخ نشان نداده اند.چند سایت رابشدت این خبر را تکذیب کرده و برای این دو هنرمند عزیز و محترم کشورمان آرزوی خوشبختی دارد.

تجربه اجرا پژمان بازغی

آقای بازغی تاکنون مجری 2 برنامه تلویزیونی (چند درجه و کودک شو) بوده است، او همچنین در برنامه تحویل سال 1396 (شبکه 2) در قامت مجری ظاهر شد. او می گوید: برخی به من می گفتند حضور در برنامه های تلویزیونی اعتبار بازیگری من را کم می کند، اما با کمی سبک و سنگین کردن بالاخره کار اجرا را قبول کردم.

پژمان بازغی پژمان بازغی از آشنایی با همسرش می گوید:  

همسر پژمان بازغی در گفتگو با مهران مدیری در برنامه دورهمی در مورد ازدواج شان گفت ابتدا از پژمان خوشم نمی آمد و پس از اینکه یک دوست مشترک ما را با هم آشنا کرد باز هم از او خوشم نمی آمد ولی با گذشت زمان کم کم عاشقش شدم و پژمان هم عاشق من شد. پس از آشنایی و شناخت از هم در سال ۱۳۸۴ با هم ازدواج کردیم. جالب است بدانید پژمان بازغی و همسرش مستانه مهاجر هر دو متولد سال ۱۳۵۳  هستند و جالب تر اینکه پژمان بازغی ۲ ماه از همسرش کوچکتر است.ثمره ازدواج این زوج دوست داشتنی دختریست به نام نفس بازغی که در سال ۱۳۸۷ و سه سال پس از ادواج پژمان بازغی به دنیا آمده است. نفس بازغی شباهت بسیار زیادی به مادرش دارد که در دیدار اول این شباهت همه را متعجب می کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۱۸۶۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان