//
کدخبر: ۳۹۲۱۵۵ //

قاسم افشار: امیدوارم پیش‌بینی‌ها برای سال جدید غلط از آب دربیاید!

خواننده شناخته شده کشورمان با اشاره به پیش‌بینی‌های مردم و برخی کارشناسان در خصوص شرایط اقتصادی در سال جدید گفت: امیدوارم پیش بینی‌ها درست نباشد و سال جدید، مردم یک زندگی کم تنش را داشته باشند.

قاسم افشار: امیدوارم پیش‌بینی‌ها برای سال جدید غلط از آب دربیاید!
به گزارش فرتاک نیوز،

قاسم افشار از نخستین خوانندگان موسیقی پاپ پس انقلاب اسلامی است که یکی از ترانه‌های او با نام «بهار خانم» هرسال و در روزهای عید نوروز پخش می‌شود و بیشتر از قبل، تعطیلات را بهاری می‌کند.

این خواننده پاپ در گفتگو با «اطلاعات آنلاین» در خصوص سال 1401 و سال جدید می گوید: «سالی که گذشت از نظر اقتصادی و معیشتی سال خوبی نبود. من در این سال درگیر تولید کار و قطعه خاصی نبودم. چون با اتفاقاتی که در کشور افتاد چرخه تولید موسیقی ایران برای حدود چهار تا پنج ماه تعطیل شد. من هم مانند خیلی از خواننده‌ها و اهالی موسیقی بیکار نشستم. در این مدت البته خیلی از کارهای عقب افتاده را انجام دادم و هرموقع حوصله ام سر می‌رفت با نواختن پیانو، خواندن کتاب و... خودم را سرگرم می کردم. برای امسال هم منتظرم ببینم چه اتفاقی می افتد.»

درتهران می‌مانم!

او درباره برنامه اش برای تعطیلات نوروز هم می گوید که ترجیح می دهد به جای سفر رفتن در خانه و شهر بماند: «هرسال با رسیدن فصل بهار همه دوستان و اطرافیان درباره تعطیلات می پرسند. طبیعتا یک سری از دوستان به سفر می روند اما من هرسال در ایام نوروز در تهران می مانم. چون هیچ زمانی نمی توانید پایتخت را به خلوتی روزهای عید نوروز ببینید. هوای پاک، آسمان صاف و خیابان خلوت برایم جذاب و دیدنی است. برای همین من هم هرسال در تعطیلات عید در تهران می مانم و لذت می برم. بخشی از تعطیلات را مثل همه مردم به عیددیدنی می روم یا اقوام به خانه مان می آیند. بقیه این مدت را هم تهران را می گردم و از خلوتی خیابان ها لذت می برم.»!

 امیدوارم پیش بینی ها برای سال 1402 درست نباشد!

از قاسم افشار درباره پیش بینی اش برای سال جدید پرسیدیم که گفت: «هرچند خیلی خوش بین نیستم و نمی توانم آینده را پیش‌بینی کنم اما امیدوارم امسال اتفاقات خوبی در شرایط اقتصادی رقم بخورد. چون آن طور که از کسبه و بازاری ها و کارشناسان شنیدم سال 1402 هم درگیر همین رکود، تورم و... هستیم. نکته ناراحت کننده این است که مردم در سال های گذشته فشارهای معیشتی و اقتصادی زیادی را تحمل کرده اند و دیگر جایی برای تحمل بیشتر نمانده است. برای همین امیدوارم این پیش بینی ها درست نباشد و سال جدید، مردم یک زندگی آرام، بی دغدغه و بدون ناراحتی و استرس را تجربه کنند.»  

او ادامه می‌دهد: البته ما به این شرایط عادت کرده ایم و الان همه ایرانی ها خودشان به نوعی اقتصاددان شده اند و برای همین هم می‌گویند هیچ وقت سال بعدمان بهتر از سال قبل نبوده! ولی بازهم می‌توان امیدوار بود با اتفاقات اخیری که رخ داده، دغدغه‌های اقتصادی مردم در سال جدید تا حدی کم شود و همه زندگی کم تنشی را تجربه کنیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۲۱۵۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان