//
کدخبر: ۳۸۵۲۶۰ //

اعلام اسامی ۱۶ فیلم"جشنواره فجر" کرمانشاه

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از اکران ۱۶ فیلم جشنواره فجر در سینماهای کرمانشاه خبر داد و افزود: اکران این فیلم‌ها از فردا (۱۷ بهمن) در کرمانشاه آغاز می‌شود.

اعلام اسامی ۱۶ فیلم"جشنواره فجر" کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

علی صفدری با اشاره به اکران ۱۶ فیلم جشنواره فیلم فجر در استان گفت: در حال حاضر لیست ۱۸ فیلم برای استان ارسال شده که این ۱۸ فیلم مجوز اکران در استانها را دارند و باید از میان آنها ۱۶ فیلم را برای اکران انتخاب کنیم. البته در تلاشیم که بتوانیم هر ۱۸ فیلم را در استان اکران کنیم.
وی خاطرنشان کرد: این ۱۸ فیلم عبارتند از "وابل"، "اتاقک گلی"، "شماره ۱۰"، "سرهنگ ثریا"، "گلهای باوارده"، "بعد از رفتن"، "هوک"، " جنگل پرتقال"، "هفت بهار نارنج"، "یادگار جنوب"، "پرونده باز است"، "آه سرد"، "عطر آلود" ، "چرا گریه نمی‌کنی"، "کاپیتان"، "های پاور"، "روایت ناتمام سیما" و "آنها مرا دوست داشتند" که ۱۶ مورد از آنها به طور قطع در استان اکران می‌شود.
وی افزود: علاوه بر این در تلاشیم تا دو فیلم "سینما متروپل" و "کت چرمی" را هم به لیست این فیلم‌ها اضافه کنیم که خوشبختانه در این زمینه توفیقاتی به دست آمده که تا فردا قطعی می‌شود.صفدری با اشاره اکران فیلم‌های جشنواره در سه سینما آزادی، فرهنگ و بیستون (هتل پارسیان) کرمانشاه، گفت: جدول اکران فیلم‌ها بگونه‌ای طراحی شده که همزمانی اکران یک فیلم در سینماها را نداشته باشیم.
وی افزود: ساعت اکران در هر سینما هم در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۰:۳۰ شب خواهد بود.مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از آغاز بلیت فروشی جشنواره هم از امشب (۱۶ بهمن) خبر داد و افزود: علاقمندان برای تهیه بلیت‌های جشنواره از ساعت ۲۲ امشب می‌توانند به سایتwww.gisheh۷.ir   و دیگر سامانه‌های فروش مراجعه کرده و بلیت خود را تهیه کنند.
منبع:ایسنا

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۵۲۶۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان