//
کدخبر: ۳۸۴۹۰۸ //

دانلود قسمت دوم سریال آکتور

دانلود قسمت دوم سریال آکتور با لینک مستقیم و رسمی با کلیک روی لینک انتهای مطلب امکان‌پذیر است. نسخه‌های دانلود قسمت دوم سریال آکتور با بالاترین کیفیت و به صورت رسمی و قانونی قابل دانلود هستند.


دانلود قسمت دوم سریال آکتور
به گزارش فرتاک نیوز،

سریال آکتور به کارگردانی نیما جاویدی و به تهیه‌کنندگی مجید مطلبی در سال 1400 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر درام و خانوادگی است. این سریال از آذر ۱۴۰۰ تولید خود را آغاز کرده و الان در مراحل پساتولید به سر می‌برد. ابتدا شنیده شد که این سریال قرار است در پاییز ۱۴۰۱ منتشر شود اما پخش آن به تعویق افتاد. دومین قسمت آن ۱۳ بهمن 1401 منتشر شده است. در این سریال بازیگرانی همچون نوید محمدزاده، احمد مهران‌فر، هانیه توسلی، هومن برق‌نورد، هستی مهدوی‌فر، گلاره عباسی و مهراوه شریفی‌نیا به هنرمندی پرداخته‌اند.

دانلود قسمت دوم سریال آکتور

در خلاصه داستان سریال آکتور نوشته شده است: داستان «آکتور» درباره زندگی پر فراز و نشیب چند بازیگر مستعد تئاتر است که بعد از پیشنهادی که به آن‌ها می‌شود زندگی‌شان دستخوش ماجراهایی پیچیده می‌شود.

فیلمنامه سریال آکتور را نیما جاویدی به نگارش درآورده‌ است.

زمان پخش نسخه دانلود قسمت دوم سریال آکتور

این مجموعه هر پنجشنبه ساعت 8 صبح در شبکه نمایش خانگی و سایت حلال دانلود منتشر می‌شود.

جهت دانلود سریال آکتور روی لینک زیر کلیک نمایید.

دانلود قسمت دوم سریال آکتور

بازیگران قسمت دوم سریال آکتور

نوید محمدزاده، احمد مهران‌فر، هانیه توسلی، هومن برق‌نورد، هستی مهدوی‌فر، گلاره عباسی و مهراوه شریفی‌نیا به ایفای نقش پرداخته‌اند.

با توجه به داستان و ترکیب بازیگران آکتور از سریال‌های موفق شبکه خانگی است که می‌تواند مخاطبان بسیاری را جذب کند.

حلال دانلود چگونه کار می‌کند؟

دانلود حلال، یعنی خرید قانونی محصولات سینمایی و موسیقایی، یعنی نه گفتن به دانلودهای غیرقانونی و غیررسمی که خسارت‌های زیان‌باری به تولیدکنندگان محصولات فرهنگی وارد می‌کند. شما می‌توانید به راحتی هر فیلم شبکه نمایش خانگی را در کیفیت‌های مختلف از سایت حلال دانلود جستجو کرده، انتخاب کنید و به صورت مستقیم از درگاه بانکی شرکت پخش‌کننده خریداری کنید؛ همچنین برای رد دین فیلم‌ها و سریال‌هایی که از سایت‌های غیر رسمی و به اصطلاح رایگان دانلود کرده و تماشا کرده‌اید کافیست محصول مورد نظر را در سایت حلال دانلود جستجو کرده و یک نسخه از آن خریداری کنید. تمامی هزینه‌ها مستقیماً از طریق درگاه بانکی شرکت پخش به حساب صاحب امتیاز محصولات واریز می‌شود.

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۴۹۰۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان