//
کدخبر: ۳۸۲۴۰۶ //

دانلود سریال بی گناه قسمت ۲۱

برای دانلود قسمت ۲۱ سریال بی‌گناه که روز یکشنبه ساعت 8 صبح منتشر می‌شود به ادامه مطلب مراجعه کنید. نسخه‌های دانلود قسمت 21 سریال بی‌گناه کامل با بالاترین کیفیت و ترافیک رایگان نیم‌بها به صورت قانونی قابل دریافت هستند.

دانلود سریال بی گناه قسمت 21
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از راشدون، ما برای شما کاربران محترم دانلود قسمت ۲۱ سریال بی‌گناه را آماده کرده‌ایم. این سریال که یک درام اجتماعی است، توسط مهران احمدی کارگردانی شده است. داستان سریال بی‌گناه از این قرار است که بهمن مردانی برای کشف راز آنچه بیست و پنج سال قبل باعث فرار او به خارج از کشور شده بود به ایران باز می‌گردد، خانواده رشید فرشباف استاد مشهور طراحی فرش را در موقعیت تازه‌ای قرار می‌دهد، موقعیتی بسیار عجیب... که قسمت 21 بی‌گناه که این هفته یکشنبه ساعت 8 صبح منتشر می‌شود را می‌توانید از لینک زیر دریافت کنید.

دانلود قسمت 21 سریال بی‌گناه کامل با حجم رایگان نیم‌بها

داستان قسمت ۲۱ بی‌گناه

چالش‌ها در خانواده فرشباف به اوج‌ می‌رسد و تنها کسی که می‌تواند به داد این خانواده برسد ابریشم است، این تصمیمی است که ابریشم می‌گیرد.

بازیگران سریال بی‌گناه

در این سریال محسن کیایی، ویشکا آسایش، شبنم مقدمی، مهران احمدی، ماهور الوند، آتیلا پسیانی، نسرین نصرتی، حسین پورکریمی، هدیه بازوند، نوید لایقی مقدم، منوچهر زنده دل، دنیا مدنی، مبینا طبایی، مهران وثوقی، مسعود رایگان، مهرانه مهین ترابی، رویا تیموریان، باران احمدی، احسان معجونی و یگانه رادبخش به هنرمندی پرداخته‌اند.

درباره قسمت 21 سریال بی‌گناه

بی‌گناه جدیدترین محصول فیلیمو به تهیه‌کنندگی مصطفی کیایی است که با سریال «هم‌گناه» در شبکه نمایش خانگی مخاطبان زیادی را جذب کرد. از طرفی این سریال اولین همکاری مهران احمدی و مصطفی کیایی در مقام کارگردان و تهیه‌کننده است. سرپرست نویسندگان محسن کیایی است. عماد رضایی‌نیک و رضا علی‌پور نگارش بی‌گناه را به عهده داشته‌اند.

در این سریال عاشقانه و رازآلود، محسن کیایی، ویشکا آسایش، شبنم مقدمی، مهران احمدی، ماهور الوند، نسرین نصرتی، حسین پورکریمی، هدیه بازوند، نوید لایقی، منوچهر زنده‌دل، دنیا مدنی، مبینا طبایی، مهران وثوقی، با هنرمندی: مسعود رایگان و مهرانه مهین‌ترابی و با حضور: رویا تیموریان و آتیلا پسیانی، به هنرمندی پرداخته‌اند و همچنین باران احمدی، احسان معجونی و یگانه رادبخش نیز به عنوان چهره‌های جدید بازیگری در سریال بی‌گناه معرفی می‌شوند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۲۴۰۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان