//
کدخبر: ۳۸۰۹۵۵ //
پس از اکران در مشهد و تهران؛

«هیچ‌کس منتظرت نیست» به کرمانشاه رسید/ آغاز اکران از ۱۹ دی‌ماه

مستند اجتماعی «هیچ‌کس منتظرت نیست»، ساخته محسن اسلام‌زاده از ۱۹ دی‌ماه به مدت یک هفته در پردیس سینما آزادی کرمانشاه اکران می‌شود.

«هیچ‌کس منتظرت نیست» به کرمانشاه رسید/ آغاز اکران از ۱۹ دی‌ماه
به گزارش فرتاک نیوز،

مستند اجتماعی «هیچ‌کس منتظرت نیست»، محصول مرکز مستند سوره، به کارگردانی و تهیه‌کنندگی محسن اسلام‌زاده در شهر کرمانشاه روی پرده سینما می‌رود.  

این مستند که پخش آن برعهده دفتر پخش «رویش» موسسه بهمن‌سبز است، در روزهای شنبه و یکشنبه مورخ ۱۷ و ۱۸ دی ماه در برخی از اماکن و مراکز استان کرمانشاه اکران و پس از برگزاری افتتاحیه، به مدت یک هفته در پردیس سینما آزادی کرمانشاه نمایش داده می‌شود. 

افتتاحیه «هیچ‌کس منتظرت نیست» روز یکشنبه ۱۸ دی‌ماه ساعت ۱۶ در پردیس سینما آزادی کرمانشاه با حضور عوامل مستند برگزار می‌شود. 

علاقه‌مندان برای اطلاعات بیشتر درباره اکران این مستند در کرمانشاه می‌توانند با شماره تلفن 08337425036 تماس بگیرند. 

این اثر همچنین از ۱۰ دی‌ماه در پردیس سینما بهمن شهر تهران روی پرده رفته است و اکران آن در پایتخت ادامه دارد. 

مستند اجتماعی «هیچکس منتظرت نیست» علاوه بر پرداختن به مصائب زنان آسیب‌دیده، چالش‌های حاشیه‌نشینی و خیابان زیستی را در نسبت با سوژه اصلی خود تعریف می‌کند‌ و به قصه‌هایی از زنان کارتن‌خواب و ترک‌کرده‌های اعتیاد و معرفی الگوهای درست در توانبخشی این افراد می‌پردازد. 

در خلاصه داستان این اثر آمده است: «سپیده علیزاده چند سالی است که مسئول مرکز نگهداری زنان کارتن‌خواب در میدان شوش تهران است. زنانی که به این مرکز مراجعه می‌کنند اکثرا دچار آسیب‌های اجتماعی، از قبیل اعتیاد و روسپیگری شده‌اند و خانواده آن‌ها را طرد کرده است؛ مونا یکی از همین زن‌هاست که پس از آشنایی با سپیده علیزاده و ترک اعتیاد، معاون او در مرکز نگهداری زنان می‌شود. حال، اما مونا دچار چالش شده است...» 

این مستند سینمایی پیش از این در چهلمین جشنواره فیلم فجر و پانزدهمین جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» حضور یافته بود که موفق به کسب جایزه ویژه بهترین فیلم مستند از نگاه داوران ناجی هنر در بخش ملی جشنواره «سینماحقیقت» شد. این مستند همچنین در اولین حضور بین‌المللی خود در بخش مسابقه مستندهای بلند هجدهمین دوره جشنواره «سینمای مسلمان کازان» به نمایش درآمد. 

عوامل «هیچکس منتظرت نیست» عبارتند از تهیه‌کننده و کارگردان: محسن اسلام‌زاده، فیلمبردار: علی محمد خانیکی، تدوین: سلمه اربابون، طراحی و ترکیب صدا: محمدحسین ابراهیمی، آهنگساز: افشین عزیزی، صدابردار: حمیدرضا مجیدی، اصلاح رنگ و نور: یحیی محمدعلیی، تحقیق: محسن فتاحی، دستیار کارگردان: محمدامین صدیقی‌مقدم، مشاور هنری کارگردان: علیرضا عطاریانی، مترجم: نوید خدایی، تدارکات: ابوالفضل محمدپور، سرپرست پخش رویش: سیدمحمد نیاکی، تبلیغات: ملیکا راد، روابط‌ عمومی: سپیده شریعت‌رضوی، مجری طرح: مرکز فرهنگی میثاق و محصول مرکز مستند سوره.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۰۹۵۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان