//
کدخبر: ۳۷۷۶۱۶ //

درخواست رضا رویگری از شایعه‌سازان: مردم را ناراحت نکنید

بازیگر سینما و تلویزیون از سلامتی خودش خبر داد و خطاب به شایعه‌سازان، گفت: واقعاً نمی‌دانم این شایعات هرچند وقت یک‌بار از کجا می‌آید؟ من زنده‌ام اما با این کارها، مردم را ناراحت می‌کنید.

 درخواست رضا رویگری از شایعه‌سازان: مردم را ناراحت نکنید
به گزارش فرتاک نیوز،

 رضا رویگری بازیگر سینما و تلویزیون به شایعات منتشر شده درباره مرگش واکنش نشان داد، گفت: حالم خوب است و خدا را شکر حال و روز بهتری نسبت به گذشته دارم. دوست دارم به مردمم خدمت کنم.

رویگری با اشاره به شایعات منتشر شده درباره خود تأکید کرد: آن‌هایی که شایعه می‌سازند، بدانند مردم بیشتر با این خبرها ناراحت می‌شوند. من واقعاً دلگیر می‌شوم به این خبرها واکنش نشان بدهم که هر چند وقت یک‌بار از این دست مطالب در فضای مجازی پخش می‌کنند. همه‌مان نیاز به آرامش داریم و این‌قدر دنبال حاشیه‌سازی نباشید.

چند روزی است خبری مبنی بر درگذشت رضا رویگری در فضای‌مجازی پخش می‌شود که البته پیش از این هم برای زنده یاد جمشید مشایخی و چندی دیگر از هنرمندان در زمان حیات‌شان چنین خبرهایی منتشر می‌شد.

همین چند روز گذشته خبر درگذشت ابوالفضل پورعرب در فضای مجازی پخش شد که این بازیگر با اعلام بستری شدن مجدد خود در بیمارستان برای گذراندن دوره درمانش از وضعیت جسمی خوب خود خبر داد و گفت وخامتی هم در کار نیست.

باید دید شایعه‌سازان در فضای مجازی هر چند وقت یک بار به دنبال چه اهدافی برای هنرمندان شاخص سینما و تلویزیون دست به انتشار چنین مطالبی می‌زنند؟ و جای تردید نیست انتشار اینگونه اخبار نه تنها باعث آزرده خاطر شدن علاقمندان به این چهره‌های سینمایی می‌شود بلکه به نوعی شیرازه زندگی خصوصی آنها را نیز با چالشی قابل تامل روبرو می‌کند، چون ممکن است فرزندان، بستگان یا وابستگان درجه یک آنها به ناگاه با چنین اخبار کذبی که تنها برای جذب مخاطب منتشر شده روبرو می‌شوند، هرچند بهترین راهکار برای جلوگیری از گسترش شایعات پیگیری اخبار از درگاه‌های رسمی خبری و رسانه‌های معتبر است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۷۶۱۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان