//
کدخبر: ۳۵۷۲۶۵ //
مریم کاویانی

استایلی جذاب از مریم کاویانی با کلاه و گوشواره قرمز/عکس

مریم‌ کاویانی با انتشار تصویری با کلاه و گوشواره قرمز نگاه مخاطبان را به خود جلب کرد

مریم کاویانی

به گزارش فرتاک نیوز؛ مریم کاویانی بازیگر خوش چهره و محبوب سینما و تلویزیون  است که علاوه بر فعالیت های هنری در مدلینگ نیز فعالیت دارد. او مدت هاست که با مزون‌های مشهور فعالیت و همکاری می‌کند.

بیوگرافی مریم کاویانی

مریم کاویانی بازیگر زن سینما و تلویزیون متولد تیر ماه 1349 در اهواز است. مریم کاویانی دارای مدرک کارشناسی ارشد پرستاری می باشد.

مریم کاویانی هم نه علاقه چندانی داشته به بازیگری و نه شناختی از سینما. خودش می‌گوید از میان بازیگران فقط هدیه تهرانی، محمدرضا فروتن و افسانه بایگان را می‌شناخته و بس. روزی گذر نادر مقدس به بیمارستان مهراد که او در آنجا مشغول به کار است، می‌افتد.

مریم کاویانی

 

مقدس از او دعوت می‌کند تا بازدیدی داشته باشد از پشت صحنه فیلم رؤیای جوانی که در دست ساخت دارد. کاویانی بر تردیدهایش غلبه می‌کند و از سر کنجکاوی در پشت صحنه این فیلم حاضر می‌شود. مقدس به او می‌گوید که چهره خوبی برای بازیگری دارد و با اصرار مانتوی سفیدی بر تنش می‌پوشانند و روانه جلوی دوربینش می‌کنند تا ایفاگر نقش کوتاه یک خانم دکتر شود و این‌گونه مریم کاویانی بازیگر می‌شود

 

وی از ازدواج اول خود یک پسر دارد که متولد ۱۳۷۶ است. همچنین در سال ۱۳۹۷ برای دومین بار با رامین مهمان‌پرست، سخنگوی پیشین وزارت امور خارجه و سفیر پیشین ایران در لهستان ازدواج کرد و در سال ۱۴۰۰ از هم جدا شدند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۷۲۶۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان