//
کدخبر: ۳۵۷۲۲۶ //

تکلیف زمان پخش برنامه "اقیانوس آرام" روشن شد

بعد از اعلامِ سازمان اوج، شبکه دو رسماً برنامه پخش فصل جدید «اقیانوس آرام» را اعلام کرد که از شنبه هفته‌ آینده پخش خود را آغاز می‌کند.

تکلیف زمان پخش برنامه "اقیانوس آرام" روشن شد
به گزارش فرتاک نیوز،

 تلویزیون از هفته آینده (شنبه 11 تیرماه) «دورهمی» جدیدی را آغاز می‌کند اما این بار با نوجوانان و در شبکه دو سیما؛ "اقیانوس آرام" قرار است «دورهمی» جدیدی را در تلویزیون آغاز کند و نوجوانان را دوباره گردهم می‌آورد.

بنابر اعلامِ شبکه دو سیما،  فصل چهارم مجموعه تلویزیونی «اقیانوس آرام» با چهره‌های جدید و روایت‌های نو از شنبه 11 تیرماه از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود. این مجموعه به کارگردانی هادی نعمت الهی و رضا محبی همانند فصول پیش این برنامه با محور قرار دادن نوجوان‌ها تلاش می‌کند به دغدغه‌های هویتی آنها پاسخ دهد و با بازگو کردن تجربیات نوجوانی افراد موفق، به انتقال تجربه کمک کند.

برنامه نوجوانانه «اقیانوس آرام» تلاش می‌کند در هم کلامی با نوجوانان، آسیب‌ها و چالش‌های این رده سنی حساس را با نگاهی نو مورد بررسی قرار دهد. این برنامه در هر قسمت میزبان میهمان سرشناسی است که به دعوت بچه‌ها به برنامه می‌آید و قصه زندگی اش را روایت می‌کند.

در فصل جدید این برنامه بیش از 50 مهمان حاضر شده‌اند تا روایت زندگی‌شان را برای نوجوانان روایت کنند.

برخی از مهمانان برنامه عبارتند از احسان عبدی‌پور (فیلمساز و مستندساز)، حامد عسگری (شاعر و نویسنده)، وحید شمسایی (فوتسالیست)، نجم‌الدین شریعتی (مجری تلویزیون)، فواد صفاریان‌پور (تهیه‌‌کننده‌)، سجاد گنج‌زاده (قهرمان المپیک)، جواد فروغی (قهرمان المپیک)، حبیب احمدزاده (نویسنده)، کورش سلیمانی (بازیگر) و بهرام عظیمی (انیماتور) و …

«اقیانوس آرام» را بیشتر بشناسید

سه فصل از برنامه «اقیانوس آرام» روی آنتن تلویزیون رفت؛ استودیویی مملوء از نوجوانان که هرکدام با میهمان صحبت می‌کردند.در یکی از آن برنامه‌ها، مرحوم علی سلیمانی در استودیو حاضر شد و چه روزِ جالب و به یادماندنی رقم خورد.

هرکدام از نوجوانان در «اقیانوس آرام» شبیه به یک بازیگر در انتقال احساس‌شان موفق بودند؛ در این میان کار کارگردانِ برنامه خیلی سخت به نظر می‌رسید که این نوجوان‌ها را به خوبی کنترل کرد. 

امروز نوجوان‌ها به برنامه‌های نوجوانانه‌ای نیازمندند که در آن به شبهات، سؤالات و نکات‌شان پاسخ داده شود و این فرصت را «اقیانوس آرام» برای مخاطبان ایجاد می‌کرد. حالا این برنامه به فصل چهارم خود رسیده و قرار است از شنبه هفته آینده پخش خود را آغاز کند. 

 این برنامه به نوعی «دورهمی» جدیدی است که تلویزیون دوباره آغاز می‌کند.

فصل چهارم «اقیانوس آرام» محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است که در 52 قسمت تولید شده و شنبه تا چهارشنبه ساعت 18 از شبکه دو سیما پخش و  بازپخش آن ساعت 11:30 صبح خواهد بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۷۲۲۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان