//
کدخبر: ۳۵۶۱۶۰ //

تدارک متفاوت شبکه سه سیما برای ایام محرم و صفر

شبکه سه برای ایام محرم و صفر تدارک ویژه‌ای کرده و قرار است آیین‌های عاشورایی نواحی و اقوام مختلف کشور و جهان اسلام را در ویژه برنامه «معلی» بازنمایی کند.

تدارک متفاوت شبکه سه سیما برای ایام محرم و صفر
به گزارش فرتاک نیوز،

 سعید ستودگان تهیه کننده ویژه برنامه محرم و صفر شبکه سه سیما که با نام "معلی" روی آنتن خواهد رفت، گفت: به یاری خدا و با عنایت اهل‌بیت علیهم‌السلام، قرار است که ویژه برنامه متفاوتی در ایام محرم و صفر امسال روی آنتن شبکه سه برود و با عنایت سید و سالار شهیدان،  ویژه برنامه‌ "معلی" با قاب‌هایی گرم و صمیمی از آئین‌های عاشورایی و عزاداری نواحی و اقوام استان‌های مختلف کشور خواهد بود.

وی افزود: در این ویژه برنامه، لحظات درخشانی از عزاداری‌های نواحی و استان‌ها، اقوام و گویش‌های مختلف ایرانی و همچنین جهان اسلام ثبت و به تصویر کشیده خواهد شد. این برنامه از حضور مداحان شاخص و پیشکسوتان هیئات مذهبی کشور بهره‌مند خواهد شد و خادمان حضرت سیدالشهدا علیه السلام، برنامه "معلی" را همراهی خواهند کرد.

ستودگان همچنین یادآور شد: برخی ممکن است گمان کنند که این برنامه  یک تلنت استعدادیابی در حوزه مداحی است که در پاسخ باید گفت که این‌چنین نیست و هیچ‌گونه رقابتی در این برنامه بین شرکت‌کنندگان وجود ندارد.

وی در خاتمه عنوان کرد: نام «معلی» به معنی برافراشته و بلندمرتبه برای این برنامه درنظر گرفته شده که یادآور عتبات عالیات کربلا به عنوان میعادگاه عاشقان دلدادگان حسینی است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۶۱۶۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان