//
کدخبر: ۳۵۵۳۵۶ //

سایت بلیت فروشی کنسرت همایون شجریان از دسترس خارج شد

سایت بلیت فروشی کنسرت همایون شجریان که ساعاتی پیش فعالیتش را آغاز کرد، بلافاصله از دسترس خارج و علاقه‌مندان را سردرگُم کرد.

 سایت بلیت فروشی کنسرت همایون شجریان از دسترس خارج شد
به گزارش فرتاک نیوز،

 مخاطبان و علاقه‌مندان به موسیقی منتظر بودند تا ساعت 17 روز یکشنبه 22 خرداد 1401 فرا برسد تا بتوانند بلیتِ کنسرت همایون شجریان را تهیه کنند. کنسرت‌هایی که قرار است در روزهای 1، 2، 3، 5 و 6 خرداد در تالار وزارت کشور برگزار شود.

ساعاتی پیش بلیت‌فروشی این کنسرت آغاز شد. اما بلافاصله سایتِ تیوال که فروش بلیت‌های این کنسرت را در اختیار دارد، از دسترس خارج شد. مخاطبان بسیاری برای ساعاتی سردرگُم بودند. این سایت پیغام‌های مبهمی به کاربران می‌داد. به گونه‌ای که این پیغام‌های مبهم باعثِ عصبانیت و گله‌های بسیاری از سوی مخاطبان کنسرت شجریان شد.

در نهایت همایون شجریان دست به کار شده و با انتشار مطلبی تلاش کرد تا اوضاع را آرام کند. همایون شجریان در مطلبش اشاره کرده که در تلاش است تا ساز و کاری کارآمدتر در اختیار مخاطبانش قرار دهد. او از علاقه‌مندان درخواست کرده که از خرید بلیت با قیمت‌های گزاف خودداری کنند.

شجریان به انتشار این مطلب بسنده نکرد و در مطلبی دیگر اعلام کرد که کنسرت‌هایش برای روزهای 10، 11، 12، 17، 18 و 19 تیر هم تمدید شده است.

حال باید منتظر ماند و دید که همایون شجریان منظورش از ساز و کاری کارآمدتر چه بوده است و برای این اخلال ایجاد شده، چه تدبیری در نظر خواهد گرفت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۵۳۵۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان