//
کدخبر: ۳۵۴۸۶۲ //

دانلود قسمت ۱۸ سریال جیران (کامل با ترافیک رایگان نیم بها)

دانلود سریال جیران قسمت 18 نسخه کامل و قانونی به کارگردانی حسن فتحی روز جمعه قسمت هجدهم منتشر می شود که در ادامه می توانید به دانلود قسمت ۱۸ سریال جیران با کیفیت عالی و ترافیک رایگان نیم بها بپردازید.

دانلود قسمت 18 سریال جیران (کامل با ترافیک رایگان نیم بها)
به گزارش فرتاک نیوز،

سریال جیران قسمت 18 به کارگردانی حسن فتحی ساخته شده است. حسن فتحی در آخرین عاشقانه خود این بار به سراغ داستانی تاریخی و واقعی رفته و روایتگر دلدادگی سلطان قاجار به سوگلی محبوبش است. که برای دانلود سریال جیران قسمت هجدهم که این هفته جمعه در تاریخ جمعه 20 خرداد ساعت 8 صبح منتشر می شود را می توانید در ادامه دریافت کنید.

«« دانلود قسمت 18 سریال جیران حلال دانلود »»

 

دانلود قسمت 18 سریال جیران (کامل با ترافیک رایگان نیم بها)

داستان قسمت 18 سریال جیران

در قسمت هجدهم جیران دیدیم که جیران در بستر بیماری و شاه بی قرار است. خطر از بیخ گوش شاه گذشته اما اگر نقشه دشمنان به ثمر می رسید تکلیف سلطنت چه می شد؟ میرزا آقاخان فرصت را مناسب می بیند تا با تحریک ریش سفیدان ایل قاجار شاه را وادار کند که ولیعهدی معین پسر تاجی را اعلام نماید اما اتفاق غیرمنتظره ای رخ می دهد…. و اینکه جیران باردار شده است و طرفی قرار شد معین بعنوان ولیعهد انتخاب شود ولی کسی که بجز شاه از جریان بارداری جیران خبر ندارد و شاه برای اینکه مطمئن شود فرزند جیران دختر است یا پسر، مراسم ولیعهدی را هفت ماه به تاخیر انداخت. حالا باید ببینیم که در قسمت 18 جیران چه اتفاقی می افتد.

عوامل و بازیگران سریال

  • کارگردان: حسن فتحی
  • تهیه کننده: اسماعیل عفیفه
  • نویسندگان: احسان جوانمرد، حسن فتحی
  • بازیگران: بهرام رادان، پریناز ایزدیار، امیرحسین فتحی، امیرجعفری، رویا تیموریان، مهدی پاکدل، رعنا آزادی‌ور، کتانه افشاری نژاد، ستاره پسیانی، غزل شاکری، مرتضی اسماعیل‌کاشی، هومن برق‌نورد، مهدی کوشکی، سمیرا حسن‌پور، فاطمه مسعودی‌فر، بهناز نازی، غلامرضا نیکخواه، سیاوش چراغی‌پور، محمد شیری، حمیدرضا نعیمی، رضا جهانی، الهام نامی، نهال دشتی، سینا رازانی، بهنام شرفی، پاشا جمالی، حسن موذنی، نسرین نکیسا، محمد مژدهی، عباس توفیقی، فرشید صمدی‌پور، عباس ظفری، راستین عزیزپور، علی اشمند، پرویز بزرگی، رضا داودوندی و مریلا زارعی (در نقش مهدعلیا).

درباره سریال جیران قسمت ۱۸

سریال جیران به کارگردانی حسن فتحی در سال 1400 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر عاشقانه و خانوادگی می‌باشد. سریال جیران ماجرایی عاشقانه و تاریخی است. این داستان، دوران پس از مرگ امیرکبیر را روایت می‌کند؛ زمانی که ناصرالدین شاه با جیران آشنا می‌شود و این آغاز یک عشق است. مجموع قسمت‌های این سریال تا حدود ۶ سال از زندگی ناصرالدین شاه و جیران را برای مخاطب به تصویر می‌کشد. اینجا اطلاعات کامل این سریال تازه فیلیمو را مشاهده می‌کنید و معرفی کاملی از شخصیت‌های این سریال و بازیگران و عوامل کار تازه حسن فتحی را می‌خوانید.

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۴۸۶۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان