//
کدخبر: ۳۵۴۰۹۰ //

واکنش هالیوود به پیروزی جانی دپ بر امبر هرد

پیروزی «جانی دپ» بر همسر سابقش «امبر هرد» در دادگاه، سلبریتی‌های هالیوود را به دو دسته تقسیم کرد.

واکنش هالیوود به پیروزی جانی دپ بر امبر هرد
به گزارش فرتاک نیوز،

دپ که هرد را به نشر اکاذیب در «واشینگتن پست» متهم کرده و خواستار غرامت ۵۰ میلیون دلاری شده بود، چهارشنبه این هفته با رأی هیأت منصفه دادگاهی در ویرجینیا پیروز شد. هرد به پرداخت ۵ میلیون دلار خسارت تنبیهی و ۱۰ میلیون دلار خسارت برای جبران ضرر ملزم شده در حالی که دپ باید ۲ میلیون دلار خسارت برای جبران زیان به هرد بپردازد.

پس از اعلام این رأی، «ایمی شومر» کمدین از هرد حمایت کرد و نقل قولی از «گلوریا استاینم» به اشتراک گذاشت: «هر زنی که تصمیم بگیرد مثل یک انسان کامل رفتار کند باید به او هشدار داده شود که ارتشی از مسببین وضع موجود یک شوخی کثیف می‌پندارندش.»

«مگان مک‌کین» مجری سابق برنامه «نظر»‌ (The View) از این رأی اظهار ناامیدی کرده و می‌نویسد: «جنبش «من هم» (MeToo) مرده است.»

«شارون آزبورن» دیگر مجری سابق این برنامه در مصاحبه با «پیرس مورگان» می‌گوید: «چیزی نبود که انتظارش را می‌کشیدم. یعنی دوست داشتم جانی برنده شود اما انتظار نداشتم که برنده شود.»

«الکس وینتر» بازیگر فیلم «بیل و تد» (Bill & Ted) تصویری از گربه‌اش به اشتراک گذاشته و می‌نویسد: «باید صفحه توییترم را پاکسازی کنم.»

«اشلی بنسون» بازیگر سریال «دروغ‌گوهای کوچک زیبا» (Pretty Little Liars) در اینستاگرام تصویری از دپ به اشتراک گذاشته و این پیروزی بازیگر را با ارسال چند ایموجی قلب سیاه جشن گرفته است. او سپس بیانیه دپ را در استوری اینستاگرامش به اشتراک گذاشت.

«لوری هولدن» بازیگر سریال «پسران» (The Boys) در صفحه توییترش می‌نویسد: «امروز عدالت اجرا شد. رأی هیأت منصفه این پیام را به دنیا فرستاد که بدرفتاری جنسیت نمی‌شناسد و این حقایق‌اند که اهمیت دارند. حقیقت پیروز است.»

«رایان آدامز» خواننده آمریکایی که از سوی چندین زن به بدرفتاری جسمی و روحی متهم شده با ارسال ایموجی از برنده شدن دپ ابراز خوشحالی کرده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۴۰۹۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان