//
کدخبر: ۳۴۴۰۷۴ //

اعلام تاریخ و ساعت پخش سریال‌های نوروزی آی‌فیلم

تاریخ و ساعت‌های پخش برنامه‌های نوروزی شبکه تلویزیونی آی‌فیلم اعلام شد.

 اعلام تاریخ و ساعت پخش سریال‌های نوروزی آی‌فیلم
به گزارش فرتاک نیوز،

شبکه تلویزیونی آی‌فیلم فارسی همزمان با آغاز سال جدید و تدارک ویژه رسانه ملی برای ایام تعطیلات نوروزی، با چند سریال جدید و خاطره‌انگیز مهمان خانه‌ی بینندگان خود می‌شود. پیش از این اعلام شد که مجموعه‌های طنز تلویزیونی «عید امسال»، «تئاتر صحنه»، «بوتیمار» و همچنین سریال‌های «شرم»، «بانوی سردار» و «دزدان مادربزرگ» روی آنتن می‌رود. 

لازم به ذکر است که در بین سریال‌های متنوع نوروز ۱۴۰۱ شبکه آی‌فیلم فارسی، شما بینندگان می‌توانید گلچینی از قسمت‌های مختلف برنامه تلویزیونی «۱۴ اینچ» را هم تماشا کنید. 

گلچین برنامه «۱۴ اینچ» 

در این برنامه بخش‌هایی از سریال‌های به‌یادماندنی تلویزیون پخش می‌شود و امین زندگانی با بازیگران و کارگردانان این سریال‌ها به گپ‌وگفت می‌نشیند. 

این برنامه از ۲۸ اسفند، ساعت ۱۶ روی آنتن می‌رود و تکرار آن نیز در ساعت‌های صفر بامداد و ۸ صبح روز بعد پخش می‌شود. 

عید امسال

داستان مجموعه تلویزیونی طنز «عید امسال» در مورد ماجراهای گوناگونی است که برای خانواده عباس آقا (محسن قاضی‌مرادی) حول‌وحوش عید نوروز اتفاق می‌افتد. 

این سریال از ۵ فروردین ۱۴۰۱، هر روز ساعت ۱۷ روی آنتن شبکه آی‌فیلم می‌رود و تکرار آن نیز در ساعات یک بامداد و ۹ صبح روز بعد پخش می‌شود. 

تئاتر در صحنه (آقا رشید) 

تئاتر در صحنه برنامه‌ای کمدی با هنرنمایی قدرت‌الله ایزدی است که برای اولین بار در دهه هفتاد از تلویزیون پخش شد. ستاره این برنامه طنز قدرت‌الله ایزدی است که با نام آقا رشید و با لهجه شیرین اصفهانی نقش آفرینی می‌کند. 

این سریال از ۳ فروردین ۱۴۰۱، هر روز ساعت ۱۸ روی آنتن شبکه آی‌فیلم فارسی می‌رود و تکرار آن نیز در ساعات ۲ بامداد و ۱۰ روز بعد پخش می‌شود. 

دزدان مادربزرگ

در روز عید غدیر خم، پیرزنی که در منزلش به تنهایی زندگی می‌کند، منتظر فرزندان خود است تا در آن روز، به دیدارش آمده و سری به او بزنند. در این حین، سه دزد جوان، به طمع سرقت یک میراث گران‌بها که تصور می‌کنند به پیرزن رسیده، وارد منزل او شده و پیرزن را به عنوان گروگان به خانه خود می‌برند. پیرزن به جای نگرانی و ترس، سعی می‌کند با خونسردی و آرامش، جای خالی مادر را برای آن سه جوان پر کند. رابطه مهرآمیز و مادرانه پیرزن با سه جوان و جستجوی فرزندان پیرزن برای یافتن او، ماجراهایی دیدنی را رقم می‌زند. 

این مجموعه تلویزیونی از یکم فروردین ۱۴۰۱، هر شب ساعت ۱۹ روی آنتن شبکه آی‌فیلم می‌رود و تکرار آن نیز روز بعد در ساعت‌های ۳ و ۱۱ پخش می‌شود. 

بانوی سردار

«بانوی سردار» بخشی از زندگی بی‌بی مریم ملقب به سردار مریم را روایت می‌کند. بی‌بی مریم بختیاری خواهر علیقلی‌خان سردار اسعد و فرزند حسینقلی‌خان بود. فرزند او علیمردان‌خان هم از مبارزان این دوره تاریخی بود. بی‌بی مریم با ایستادگی مقابل ظلم خوانین منطقه، بین مردم محبوبیت زیادی پیدا کرد. علیمردان‌خان هم با ایجاد وحدت بین اقوام ترک و لر، توانست مقابل نیروهای انگلیسی که از حمایت حکومت مرکزی برخوردار بودند بایستد. این سریال بر اساس یک برداشت آزاد از شخصیت و زندگی بی‌بی مریم ساخته شده است. 

سریال «بانوی سردار» از ۲۹ اسفند، هر شب ساعت ۲۰ از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود و تکرار آن نیز روز بعد در ساعت‌های ۴ بامداد و ۱۲ روی آنتن می‌رود. 

بوتیمار

داستان این سریال در مورد خانواده‌ای به اسم خانواده گلابی است که قبل از شیوع ویروس کرونا ۴ خودرو از شرکت لیزینگ خریداری کرده‌اند تا آن‌ها را بفروشند و خانه‌ی بزرگی برای مادر خانواده بخرند، اما خودروها تحویل داده نمی‌شود تا این که پدر خانواده، پرویز گلابی (با بازی حمید لولایی)، متوجه می‌شود این شرکت کلاه‌بردار بوده و برای پیدا کردن طلاهای خانم خود (با بازی مرجانه گلچین) که به یکی از کارمندان لیزینگ داده بود، عازم شمال کشور می‌شود. 

سریال «بوتیمار» از دوم فروردین ۱۴۰۱، هر شب ساعت ۲۱ روی آنتن آی‌فیلم فارسی می‌رود و تکرار آن نیز در ساعت‌های ۵ بامداد و ۱۳ روز بعد پخش می‌شود. 

شرم

این سریال روایتگر زندگی چند خانواده است که اعضای هرکدام از آن‌ها گرفتاری‌های خاص خود را دارند و در نهایت همه آن‌ها با یک نخ تسبیح به هم وصل می‌شوند. 

مجموعه تلویزیونی «شرم» از یکم فروردین ۱۴۰۱، هر شب بجز پنجشنبه‌ها، ساعت ۲۲ روی آنتن آی‌فیلم فارسی می‌رود و تکرار آن نیز در ساعات ۶ و ۱۴ روز بعد پخش می‌شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۴۰۷۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان