//
کدخبر: ۳۴۳۵۹۹ //

دانلود قسمت پنجم جیران با اینترنت رایگان

لینک های دانلود قسمت پنجم جیران هشت صبح هر جمعه در دسترس شما علاقمندان فیلم و سریال قرار می گیرد. اگر شما هم علاقمند به دانلود جیران (دانلود قسمت 5 جیران) هستید، دانلود قسمت پنجم جیران در ادامه ی این مطلب امکان پذیر است.

دانلود قسمت پنجم جیران با اینترنت رایگان
به گزارش فرتاک نیوز،

بنابر اعلام سبزپندار، دانلود روایت عاشقانه ی جدید حسن فتحی یعنی دانلود جیران (به صورت کامل) فتحی در سایت سبزپندار با لینک مستقیم امکان پذیر است.

برای دانلود قسمت پنجم جیران روی لینک زیر کلیک کنید

«دانلود جیران» 

برای دانلود قسمت پنجم جیران روی لینک بالا کلیک کنید

«جیران» سریالی با ژانر عاشقانه و تاریخی می باشد که ساخته ی حسن فتحی می باشد. فیلمنامه ی جیران توسط حسن فتحی و احسان جوانمرد نوشته شده است. از آثار قبلی احسان جوانمرد می توان به «بانوی عمارت» اشاره کرد. جوانمرد برای بانوی عمارت بسیار مورد تحسین منتقدان قرار گرفته بود.

دانلود جیران از سال 1400 امکان پذیر بوده است چرا که این سریال محصول سال 1400 می باشد. جیران از طریق پلتفرم های شبکه نمایش خانگی پخش می شود اما دانلود سریال جیران از سایر رسانه ها به صورت قانونی امکان پذیر است.

دانلود قسمت پنجم جیران با اینترنت رایگان

بهتر است قبل از دانلود جیران بدانید که... 

با دانلود جیران متوجه می بینید که سریال، روایت عاشقانه ی «ناصر الدین شاه» قاجار و رعیت زاده ای به نام «خدیجه» است. داستان بعد از مرگ امیر کبیر شروع می شود که شاه، حال روحی مساعدی ندارد و به همین دلیل به شکار می رود و آن جا با «خدیجه» آشنا می شود و داستان عاشقانه ی جیران و ناصر الدین شاه آغاز می شود.

خدیجه اما عاشق شاگرد پدرش «سیاوش» است. سیاوش نیز سخت دلباخته ی خدیجه است اما در این مابین شاه که خواستار خدیجه است و او را به دلیل چشم های آهو مانندش جیران خطاب می کند، کاروانی را به خواستگاری جیران می فرستد. به طور کلی تر، ژانر عاشقانه بر ژانر تاریخی جیران غلبه می کند و شما با دانلود جیران شاهد سریالی عاشقانه در محیط و فضایی تاریخی خواهید بود.

همه چیز درباره ی دانلود قسمت پنجم جیران 

در خلاصه داستان دانلود جیران آمده است که: زنهار که طراز و طریقت گم شده و مجاز و حقیقت به هم آمیخته. سهم رعیت کابوس است و سهم سلطان تخت طاووس. کجاست تدبیر کریم‌ خان که تاج شاهی پس بگیرد از ما ندانم‌ کارها؟ کجاست شمشیر نادر که انتقام بکشد از ما خراب‌ کارها؟ مملکت آشفته است و امیرکبیر در گور خفته است. هر نامی آبستن ننگ است و هر صلحی آبستن جنگ. آدمیزاد قبله عالم هم که باشد پناه می‌خواهد. قلعه‌ ای می‌خواهد که جان‌ پناهش باشد. برای اولاد آدم هیچ قلعه‌ای محکم‌ تر از عشق نیست. بدهید همه‌جا جار بزنند که : ایهالناس! دیروز در حوالی تجریش پادشاه شما عاشق شد …

با دانلود جیران می بینید که در قسمت های نخست سریال، حسن فتحی بیشتر به معرفی شخصیت های سریال می پردازد. خانواده ی «خدیجه» و «سیاوش» به خوبی به تصویر کشیده شده اند و مخاطب با آن ها آشنایی کامل پیدا می کند. دانلود جیران در قسمت های ابتدایی تنها داستان ساده ای از یک مثلا عشقی که بین جیران، ناصر الدین شاه قاجار و سیاوش شکل گرفته است را نشان می دهد.

اما با دانلود جیران و تماشای قسمت های بعدی مخاطب شاهد چالش های بیشتری در داستان اثر جدید حسن فتحی می شود. جدیدترین قسمت جیران، قسمت پنجم آن می باشد که شما می توانید با دانلود قسمت پنجم جیران ادامه ی روایت عاشقانه ی ناصر الدین شاه قاجار و جیران را تماشا کنید.

چرا دانلود جیران با استقبال خوبی همراه بوده است؟ 

دانلود جیران به دلیل حسن فتحی با استقبال خوبی همراه بوده است و حسن فتحی از ستون های اصلی این اثر می باشد. پیش از این فتحی با سریال محبوب شهرزاد، نام خود را به یک برند تبدیل کرد. حال فتحی پس از سال ها با جیران به شبکه نمایش خانگی بازگشته و انتظارات از اثر جدید حسن فتحی یعنی جیران بسیار بالا است.

از جمله شخصیت های تاریخی که با دانلود جیران شاهد آن ها خواهید بود عبارت اند از: ناصر الدین شاه قاجار (با بازی بهرام رادان)، جیران (با بازی پریناز ایزدیار)، مهدعلیا (با بازی مریلا زارعی)، میرزا آقاخان نوری، ملک‌ زاده خواهر ناصرالدین شاه، گلین، تاج‌ الدوله، شکوه السلطنه و ستاره خانم زنان عقدی ناصرالدین شاه و همچنین عده‌ ای از رجال و نسوان اوایل عهد ناصری از جمله خدیجه همسر محمد شاه اشاره کرد.

دانلود جیران به کدام سو پیش می رود؟

با دانلود جیران (قسمت های ابتدایی) و همچنین جدیدترین قسمت آن یعنی دانلود قسمت 5 جیران متوجه می شوید که احسان جوانمرد و حسن فتحی توانسته اند یک شخصیت پردازی قوی و بی نقص را پیش ببرند که حسن فتحی این موفقیت را در سریال شهرزاد نیز کسب کرده بود. دانلود جیران به خصوص قسمت جدید آن یعنی دانلود قسمت پنجم جیران متوجه می شوید که جیران تنها یک داستان عاشقانه ی ساده نیست و به سمت درامی با حواشی سیاسی می رود.

دانلود سریال جیران و دانلود فیلم و دانلود سریال ایرانی و خارجی یکی از علاقمندی های محبوب مردم کشورمان است. با ورود به سایت سبزپندار به آدرس Sabzpendar.org برای دانلود جیران و دانلود قسمت پنجم سریال جیران اقدام کنید. سودا نیز یکی از سریال های جدید ایرانی است که شما می توانید برای دانلود سریال سودا به سبزپندار مراجعه کنید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۳۵۹۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان