//
کدخبر: ۳۳۹۸۳۵ //
درنشست سعید محمد و احمد نادری تاکید شد؛

نگاه متوازن مناطق آزاد به توسعه اجتماعی ـ فرهنگی همزمان با توسعه اقتصادی، ضروری است

در نشست مشترک رئیس فراکسیون مقابله با آسیب‌های اجتماعی مجلس شورای اسلامی با مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی بر ایجاد نگاه متوازن مناطق آزاد به توسعه اجتماعی _ فرهنگی همزمان با توسعه اقتصادی، تاکید شد.

به گزارش فرتاک نیوز؛ در نشست مشترک رئیس فراکسیون مقابله با آسیب‌های اجتماعی مجلس شورای اسلامی با مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی بر ایجاد نگاه متوازن مناطق آزاد به توسعه اجتماعی _ فرهنگی همزمان با توسعه اقتصادی، تاکید شد.  

سعید محمد در نشست با احمد نادری رئیس فراکسیون مقابله با آسیب‌های اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: باید در کنار توسعه اقتصادی، برای فقرزدایی و حل آسیب‌ ها و شکاف های اجتماعی، کار شبانه‌روزی کرد.

دبیر شورایعالی مناطق آزاد ایران  افزود: با طراحی راهبردهای کنشگری بر مدار دغدغه‌ های مقام معظم رهبری(مدظله) که بطور مکرر در «جلسات بررسی آسیب‌های اجتماعی» تاکید موکد فرمودند، مأموریت های جدید فرهنگی ـ اجتماعی برای مدیران عامل سازمان های مناطق آزاد کشور تعریف شده است.

احمد نادری، رئیس فراکسیون مقابله با آسیب‌های اجتماعی مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست از نگاه علمی، عملی و تلاش دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در جهت  ایفای مسئولیت های اجتماعی و تلاش برای حل مسائل اجتماعی در مناطق آزاد تقدیر و تشکر کرد .

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۹۸۳۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان