//
کدخبر: ۳۳۸۹۰۹ //

«جناب عالی» اولین سریال نوروزی تلوبیون یا گزینه عیدانه شبکه سه؟

مجموعه کمدی «جناب عالی» ساخته عادل تبریزی احتمالاً عید نوروز سر از تلویزیون یا تلوبیون درخواهد آورد.

«جناب عالی» اولین سریال نوروزی تلوبیون یا گزینه عیدانه شبکه سه؟
به گزارش فرتاک نیوز،

سریال «جناب عالی» به کارگردانی عادل تبریزی، در قیطریه، تصویربرداری‌اش به پایان رسید. تدوین و مراحل فنی این مجموعه تلویزیونی به تازگی آغاز شده و امکان دارد سریالِ نوروزی شود. 

پیگیری‌های تسنیم نشان می‌دهد این مجموعه احتمالاً اولین سریالی باشد که قبل از تلویزیون، در بسترِ نمایشی «تلوبیون» پخش شود یا از شبکه سه سیما روی آنتن برود. زمان دقیق پخش و شبکه پخش‌کننده در صورت تدوین نهایی و بازبینی مشخص خواهد شد. 

تلوبیون به تازگی با اکران فیلمِ «تک‌تیرانداز» پخشِ فیلم و سریال را آغاز کرده و از آن لاکِ قدیمی بازپخش و پوشش برنامه‌های صدا و سیما خارج شده است. البته کماکان این مسئولیت را ادامه می‌دهد اما تلوبیون پلاس قرار است  برخی از سریال‌ها که آماده پخش شده‌اند را زودتر از پخشِ تلویزیونی، در این پلتفرم منتشر کند. احتمال دارد «جناب‌عالی» هم یکی از همان سریال‌ها باشد.

سریال , عید نوروز , صدا و سیما , شبکه سه سیما , تلوبیون ,

این مجموعه تلویزیونی یک طنزِ جذاب و دلچسب است. البته فضای اجتماعی و انتقادی هم دارد؛ این سریال که فیلمبرداری خود را از اوایل آبان‌ماه در تهران آغاز کرده بود. «جنابِ عالی» سریالی کمدی - اجتماعی است که قرار است با نگاهی طنز به نقد سیستم‌ اداری کشور و مانع تراشی‌های بر سر انجام کارها بپردازد.

سریال , عید نوروز , صدا و سیما , شبکه سه سیما , تلوبیون ,

در این سریال پربازیگر، امیرحسین رستمی، حسین سلیمانی، بیژن بنفشه‌خواه، میرطاهر مظلومی، مهوش وقاری، گیتی معینی، رضا بنفشه‌خواه، سروش طاهری، بلور کساییان، ایمان اسماعیل‌پور، محمد الهی، کیوان صباغ، رضا سخایی، میثم سجادی، امیر محاسبتی، جواد سلطانی، مصطفی پروین، ایمان راد وبا حضور بیتا سحرخیز و هنرمندی منوچهر آذری، ایفای نقش می‌کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۸۹۰۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان