//
کدخبر: ۳۳۶۲۸۹ //

بازیگر سرشناس از دست پلیس خودکشی کرد

به تازگی بازیگر زن ۲۸ساله هندی پس از اخاذی پلیس جعلی هند که او را متهم به مصرف مواد مخدر کرده بود خودکشی کرده است.


بازیگر سرشناس از دست پلیس خودکشی کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

پلیس دو مظنون را بازداشت کرده، اما معتقد است که دو مظنون دیگر همدست آنان بوده اند. این بازیگر ۲۸ساله که هویت‌اش فاش نشده در روز ۲۰ دسامبر به همراه چند تن از دوستان‌اش در هتلی لاکچری در محله مرفه‌نشین سانتاکروز غربی در بمبئی حضور داشته است.جسد این بازیگر در آپارتمان‌اش در بمبئی توسط پلیس پیدا شده است. این حادثه سه روز پس از آن رخ داد که دو افسر پلیس جعلی تلاش کردند تا از او اخاذی کنند. آنان در یک مهمانی حاضر شدند و او و دوستان‌اش را به مصرف مواد مخدر متهم کردند. این مردان گفتند که برای حذف نام او از گزارش جعلی رشوه را قبول می‌کنند.

پلیس دو مظنون را بازداشت کرده، اما معتقد است که دو مظنون دیگر همدست آنان بوده اند. این بازیگر ۲۸ساله که هویت‌اش فاش نشده در روز ۲۰ دسامبر به همراه چند تن از دوستان‌اش در هتلی لاکچری در محله مرفه‌نشین سانتاکروز غربی در بمبئی حضور داشته است.

دو مرد در حین برگزاری مهمانی به عنوان افسران اداره کنترل مواد مخدر به او نزدیک شده و وی را تهدید کردند که او را به همراه سایر اعضای گروه به دلیل مصرف مواد مخدر تفریحی بازداشت خواهند کرد.

پلیس جعلی این بازیگر و دوستان‌اش را به نقش داشتن در خرید و فروش و مصرف مواد مخدر روانگردان متهم کرده است. بازیگر و دوستان‌اش خواهش کردند پرونده حل شود و پس از آن افسران جعلی اداره کنترل مواد مخدر تقاضای پول نقد کرده بودند. در بیانیه پلیس آمده است که جسد این بازیگر زن در روز ۲۳ دسامبر در آپارتمانش توسط ماموران پس از دریافت تماس تلفنی از سوی پلیس مبنی بر آن که زنی تهدید به خودکشی کرده بود پیدا شد.

یکی از دوستان بازیگر فوت شده به پلیس گفت که این بازیگر پس از دریافت تماس‌هایی که از او خواسته بودند پول را به پلیس جعلی پرداخت کند به دلیل اضطراب و وحشت شدید دست به خودکشی زده بود. دوست این بازیگر گفته که افسران پلیس جعلی قصد داشتند ۳۹۹۰ پوند از آن بازیگر اخاذی کنند، اما بعدا گفتند با ۱۹۹۵ پوند نیز موافقت خواهند کرد.

این بازیگر اصالتا اهل بنگال غربی بوده است و در خانه‌ای اجازه زندگی می‌کرد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۶۲۸۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان