//
کدخبر: ۳۳۴۹۱ //

چرا تهیه‌کننده «مادر قلب اتمی» دوباره به حوزه هنری نامه نوشت؟

تهیه‌کننده فیلم «مادر قلب اتمی» به دنبال عدم دریافت پاسخ از سوی حوزه هنری در رابطه با تعیین موضع این ارگان نسبت به اکران یا عدم اکران فیلم «مادر قلب اتمی» در سینماهای حوزه هنری، دوباره دست به قلم شد و نامه‌ای خطاب به وی نوشت.

به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از مشاور رسانه‌ای فیلم «مادر قلب اتمی»، سیدزاده در بخش‌های از متن این نامه خطاب به حمزه زاده ریاست سازمان سینمایی حوزه هنری آورده است:

 

«هفته گذشته طی نامه‌ای که تحویل دفتر جنابعالی شد به منظور پاسخگویی به شایعات مربوط به تحریم فیلم «مادر قلب اتمی» بعنوان اولین فیلم سینمایی تحریمی در سال 96 از سوی حوزه هنری، از جنابعالی درخواست نمودم با اظهار نظر در این مورد به شبهات ایجاد شده پاسخ دهید، اما ظاهرا شما به سبک و سیاق همیشگی، با بی‌اعتنایی تمام تا این لحظه از هرگونه پاسخی خودداری نموده‌اید.»

 

او در بخش دیگری از این نامه، این سوال را مطرح کرده است که "حال این سوال مطرح می‌شود که مردم اکثر شهرهای کشور با داشتن یک یا دو سالن سینمای فعال، چه گناهی کرده‌اند که مالکیت سینماهای شهرشان از آن حوزه هنریست و بدین سان از تماشای فیلم مورد علاقه خودکه همه مجوزهای لازم از نهادهای مربوط برای نمایش را کسب کرده است، محروم می‌شوند؟

 

آیا در تبیین مقوله عدالت در نظام جمهوری اسلامی جایی برای تعریف این رفتارهای خودسرانه و غیرقانونی پیدا می‌شود؟

 

آیا اگر فقط ٤ بازیگر این فیلم که افزون بر ده میلیون مخاطب و هوادار در فضای مجازی اینستاگرام و .... دارند به هواداران خود توصیه کنند از این به بعد هر فیلمی را که در سینماهای حوزه به نمایش درآمد، تماشا نکنید، کار شایسته‌ای نکرده‌اند؟

 

چرا بیخود و بی‌جهت هم به اقتصاد سینما صدمه می‌زنید و هم با بدبین کردن مردم برای نظام هزینه می‌تراشید؟ »

 

سیدزاده در بخش پایانی نامه آورده است:«بار دیگر توصیه برادرانه می‌کنم دست از رفتارهای سلیقه‌ای و مغایر قانون بردارید و همسو با مردم در مسیر جریان سیاست‌های فرهنگی دولت تدبیر و امید حرکت کنید. چرا که خلاف جریان مردم حرکت کردن نتیجه‌ای جز ایراد صدمات اقتصادی به پیکره سینما و تحمیل خسارات معنوی به پیکره نظام با بدبین کردن مردم را در پی نخواهد داشت. در پایان امیدوارم با پاسخ جنابعالی نیازی به نگارش نامه سوم و بیان حقایقی تلخ از صدمات ناشی از بکارگیری سیاست‌های غیراصولی و نادرست آن نهاد محترم نباشد.»

 

رونوشت این نامه برای حیدریان ریاست سازمان سینمایی و منوچهر شاهسواری مدیرعامل خانه سینما ارسال شده است.

 

منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۴۹۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان