//
کدخبر: ۳۳۲۳۸۲ //

«خوشنام»های تلویزیون در راه‌اند! + عکس

سریال «خوشنام» به تهیه‌کنندگی احمد زالی و به کارگردانی علیرضا نجف‌زاده به زودی از شبکه یک سیما روی آنتن می‌رود.

«خوشنام»های تلویزیون در راه‌اند! + عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

این سریال طنز با بازی متفاوت هومن حاجی عبداللهی در حال تولید است و در خلاصه داستان این سریال می‌خوانیم: از مکافات عمل غافل مشو، گندم از گندم بروید جو ز جو.

احمد زالی تهیه‌کننده سریال «خوشنام» در خصوص تولید این مجموعه تلویزیونی گفت: طرح اولیه سریال «خوشنام» اولین بار در سال 1396 توسط محسن کیایی ارائه شد، طرح بسیار جذاب و پُر از اکت و داستان های شیرینی بود و در ذیل این متن داستانی اخلاقی و اجتماعی روایت می‌شد که می‌توانست محصول آن یک اثر جذاب با فضایی مفرح باشد.

او تأکید کرد: این طرح به گروه فیلم و سریال شبکه یک ارائه شد و توسط محسن کیایی و علی کوچکی کار نگارش آن آغاز شد. نگارش فیلمنامه حدوداً تا سال 1397 طول کشید و انصافاً برای 30 قسمت زحمات زیادی کشیده شد در نهایت ما در سال 1399 با نزدیک شدن به زمان تولید با کارگردانان مختلفی برای ساخت این مجموعه گفت‌و‌گو کردیم.

 

زالی افزود: بهترین گزینه‌ای که علاقه‌مند به این فیلمنامه و ایده نهفته در آن بود علیرضا نجف‌زاده را دیدم که با انگیزه بسیار به ما اضافه شد. در گپ و گفت‌هایی که داشتیم متوجه شدم فضای ذهنی‌مان بسیار نزدیک است و ایده‌های درخشانی برای متجلی شدن ایده اصلی اثر دارد و همین مسأله منجر به این شد که ما برای بازنویسی فیلمنامه از فهیمه سلیمانی دعوت کردیم تا نگارش نهایی را برعهده بگیرند. در نهایت بازنویسی فیلمنامه با حساسیت و وسواس بسیار با نظر کارگردان و در راستای ایده‌های مشترک مان انجام شد.

شبکه یک , صدا و سیما , سریال , عکس ,

شبکه یک , صدا و سیما , سریال , عکس ,

احمد زالی بیان کرد: بعد از نهایی شدن فیلمنامه تصمیم گرفتیم با توجه به فضای عمومی کار که یک درام شیرین و دارای اکت‌های کمدی و طنز است در انتخاب بازیگران سختگیرانه عمل کنیم و سراغ  چهره‌هایی برویم که در عرصه کمدی و طنز چه در سینما و چه در تلویزیون سابقه درخشانی داشتند. ضمن اینکه به غیر از نقش‌های اصلی مبنا بر این شد که با هدف جذابیت بیشتر حتی برای نقش‌های کوچک نیز از بازیگران باسابقه و کارنامه‌دار استفاده کنیم. به جرأت می‌توانم بگویم با حمایت غلامرضا الماسی مدیر گروه فیلم و سریال و آقای زین‌العابدین مدیر شبکه یک سیما با یکی از  بهترین کست‌ها (تیم بازیگری) این سریال تلویزیونی را آغاز کردیم.

شبکه یک , صدا و سیما , سریال , عکس ,

تهیه‌کننده سریال «خوشنام» گفت: ایفای نقش «شهرام» کاراکتر اصلی سریال برعهده هومن حاجی عبداللهی بازیگر توانمندی است که سال‌ها در سریال «پایتخت» توانایی خود را در ایفای نقش‌های کمدی و شیرین نشان داده و بر همگان استعداد و توانایی بازی او آشکار شده است اما این بار ما از او خواستیم تا ایفای یک نقش چند وجهی را برعهده بگیرد. حاجی عبداللهی برای رسیدن به این کاراکتر سخت و جذاب انصافاً بسیار زحمت می‌کشد و برای ایفای نقش سنگ تمام گذاشت. 

شبکه یک , صدا و سیما , سریال , عکس ,

او ادامه داد: شهره لرستانی هم در نقشی متفاوت ایفاگر کاراکتر «پروین» مادر «شهرام» است و بی‌تردید با توجه به تجربه و توان ایشان شاهد اجرایی جذاب از خانم لرستانی هم خواهیم بود. فریده سپاه منصور نیز بعد از سال‌ها به دعوت ما در شرایط سخت کرونایی به تلویزیون برگشته و ایفاگر نقش «مهربان» مادربزرگ «شهرام » هست او را نیز در حال و هوایی متفاوت با همیشه خواهیم دید. کاراکتر "پروانه" خاله "شهرام" را سحر ولدبیگی بازی می‌کند که سابقه درخشان در ایفای نقش‌های طنز از او چهره محبوب نزد مخاطبان ساخته و انصافاً یکی از بازی‌های درخشان ایشان را در این سریال شاهد خواهید بود.

شبکه یک , صدا و سیما , سریال , عکس ,

این تهیه‌کننده افزود: نیلوفر رجایی‌فر هم که در سریال "پایتخت" با نقش یک داعشی حضور پیدا کرد به عنوان خاله کوچک‌تر «شهرام» جلوی دوربین خواهد رفت.

زالی تصریح کرد: سریال ما بعد از یک وقفه چند هفته‌ای که به علت درگیر شدن اغلب بازیگران و عوامل به بیماری کووید19 متوقف شده بود، با شور و انرژی فراوان وارد فاز مجدد تولید شد و هم‌اکنون در لوکیشنی که خانه اصلی سریال است مشغول به کاریم. 

تهیه‌کننده سریال «خوشنام» در پایان خاطرنشان کرد: با یک تیم فنی  و کاملاً حرفه‌ای  و کاربلد در حوزه‌های مختلف از جمله تصویر ، صدا  و... در پشت دوربین همراه با علیرضا نجف‌زاده به دنبال ایجاد لحظاتی خاطره‌انگیز برای مخاطبان شبکه یک سیماییم.

شبکه یک , صدا و سیما , سریال , عکس ,

وی در پایان گفت: کار انتخاب بازیگران این سریال کماکان ادامه دارد و با پیشرفت قصه و فیلمنامه درحال مذاکره با چهره‌های محبوب طنزیم که به زودی به ما اضافه خواهند شد.

هومن حاج عبدالهی، شهره لرستانی، فریده سپاه منصور، نیلوفر رجایی‌فر، محمدرضا داودنژاد، مهرداد ضیایی، ساناز سماواتی، الهه جعفری، سیامک ادیب، سلمان خطی، فرزاد حاتمیان، سیدرضا حسینی، پروین ملکی و مهری آل‌آقا بازیگران این سریال تلویزیونی‌اند.

سریال "خوشنام" کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۲۳۸۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان