//
کدخبر: ۳۳۰۳۶۹ //

رونمایی گلزار از برادرش ! / چقدر تفاوت+ عکس‌ها

محمدرضا گلزار عکس های 2 نفره خود و برادرش را منتشر کرد.

رونمایی گلزار از برادرش ! / چقدر تفاوت+ عکس‌ها
به گزارش فرتاک نیوز،

محمدرضا گلزار متولد تهران است ولی اصالتا آذری است. محمدرضا گلزار  به عنوان بازیکن والیبال در پست لیبرو در تیم‌های استان تهران، پارس خودرو، شیشه و گاز و دیهیم حضور داشته‌است. محمدرضا گلزارتا آخر دبیرستان فعالیت هنری نداشت. پدرمحمدرضا گلزار با گیتار زدن مخالف بود، تنها گاهی با ارگ کار می‌کرد. تا سال سوم دبیرستان در رشتهٔ ریاضی تحصیل کرد. محمدرضا گلزار در سوم دبیرستان در کنکور دانشگاه آزاد در رشتهٔ مهندسی مکانیک در واحد تهران جنوب قبول شد و رزرو کرد.

محمدرضا+گلزار+

در سال آخر به رشتهٔ تجربی رفت و به قصد رشتهٔ دندان‌پزشکی کنکور داد ولی قبول نشد و به همان رشتهٔ مکانیک رفت. او فارغ‌التحصیل رشتهٔ مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی است. گلزار فعالیت موسیقی خود را از سال ۱۳۷۷ به‌عنوان گیتارنواز با گروه آریان آغاز کرد. او در گروه آریان گیتار، ارگ و پرکاشن نواخته‌است.

محمدرضا+گلزار+

محمد رضا گلزار و فعالیت در عرصه موسیقی

گلزار همچنین در زمینهٔ موسیقی گروه دارکوب را با همایون نصیری و دیگران راه‌اندازی کرد. سپس گروه ریزار (rezzar؛ مخفف رضا گلزار) را ثبت کرد که فعال است. بازی گلزار در فیلم‌هایی از مسعود کیمیایی و بهرام بیضایی و داریوش مهرجویی با وجود دعوت شدن هر بار به دلایل گوناگونی مقدور نشد.

محمدرضا گلزار با انتشار عکس  دونفره از خود و برادرش نوشت:داداشم تولدت مبارک

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۰۳۶۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان