//
کدخبر: ۳۲۸۲۰۴ //

از پوستر آمریکایی «قهرمان» رونمایی شد

کمپانی آمازون از پوستر فیلم «قهرمان» پیش از اکران عمومی در سینماهای آمریکا رونمایی کرد.

از پوستر آمریکایی «قهرمان» رونمایی شد
به گزارش فرتاک نیوز،

فیلم «قهرمان» ساخته اصغر فرهادی قرار است از تاریخ ۷ ژانویه ۲۰۲۲ (۱۷ دی‌ماه) در سینماهای آمریکا و از ۲۱ ژانویه از سوی سامانه نمایش آنلاین آمازون پرایم اکران شود. امیر جدیدی، محسن تنابنده، فرشته صدرعرفایی و سارینا فرهادی در کنار جمعی از بازیگران بومی در شهر شیراز مقابل دوربین این فیلم رفته‌اند.

«قهرمان» امسال نماینده سینمای ایران در شاخه بهترین فیلم بین‌المللی نود و چهارمین دوره جوایز سینمایی اسکار است و فرهادی که پیش از این دو جایزه اسکار در کارنامه دارد، امسال برای پنجمین‌بار با یکی از آثارش نماینده سینمای ایران در این رویداد سینمایی خواهد بود.

این فیلم در نخستین نمایش جهانی خود امسال در جشنواره فیلم کن رونمایی شد و در نهایت جایزه بزرگ هیات داوران را به خود اختصاص داد.

«قهرمان» پس از جشنواره کن در چندین رویداد سینمایی دیگر شامل جشنواره‌های ملبورن (استرالیا)، افق‌های نو (لهستان)، استرلکا (روسیه)، تلوراید (آمریکا)، دوویل (فرانسه)، تورنتو (کانادا)، زوریخ (سوئیس)، زردآلوی طلایی (ارمنستان)، بوسان (کره جنوبی)، آنتالیا (ترکیه)، همپتونز (آمریکا)، جشنواره فیلم لندن (انگلستان) و شیکاگو (آمریکا) حضور داشته و به زودی در جشنواره‌های مونت‌کلر (آمریکا)، فیلادلفیا (آمریکا)، سیدنی (استرالیا) و هاوایی (آمریکا) نیز به نمایش گذاشته خواهد شد.

ساخته جدید فرهادی از تاریخ ۲۲ دسامبر (اول دی ماه) نیز در سینماهای فرانسه اکران عمومی خود را آغاز می‌کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۸۲۰۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان