//
کدخبر: ۳۲۲۹۶۰ //

۱۰ قسمت از سریال «سلمان فارسی» آماده شد

معاون سیما پس از بازگشت از پشت صحنه سریال «سلمان فارسی» در یادداشتی روند تولید این سریال به کارگردانی داود میرباقری را توضیح داد.

۱۰ قسمت از سریال «سلمان فارسی» آماده شد
به گزارش فرتاک نیوز،

حمید شاه آبادی در بخشی از یادداشت خود اعلام کرده است، مقصد بعدی کاروان سلمان فارسی لوکیشن های مختلفی مانند آبسرد دماوند، شاهرود، جهرم یا شهرک سینمایی نور خواهد بود.

معاون سیما با اشاره به روند تولید دو سریال الف ویژه تلویزیون، در بخشی از یادداشت خود عنوان کرده است: پس از یک دهه وقفه، خوشبختانه در دوره اخیر ریاست محترم سازمان صداوسیما، گره از کار ساخت دو پروژه الف ویژه که سال ها گرفتار مشکلات و موانعی بودند باز شد و کلید خوردند. در این میان، «سلمان فارسی» پس از پشت سر گذاشتن مرحله پیش تولید، مطابق زمان بندی صورت گرفته، به خوبی پیش رفته و کاروان سلمان علی رغم محدودیت های کرونا همچنان در حال طی کردن مسیر تولید است.

«تاکنون مطابق برنامه ریزی ها ۲۵ درصد از کار تصویربرداری این سریال انجام شده است که درواقع حدود ۱۰ قسمت(مربوط به قسمت های میانی) را دربرمی گیرد.»

معاون سیما از حضور ۶ هزار بازیگر در سریال «سلمان فارسی» خبر داده و در این زمینه توضیح داده است: در این پروژه ۲۰هزار نفر برای بازیگری، اعلام آمادگی کردند (در پاسخ به فراخوان گروه) و با ۶ هزار نفر از آنها گفتگو شده و تاکنون حدود ۱۵۰۰ نفر بازیگر و هنرور مقابل دوربین رفته اند.

شاه آبادی در بخشی از این یادداشت همچنین عنوان کرده است: یکی از ویژگی های «سلمان فارسی» این است که روند پیش تولید و تولید این سریال، قابلیت نگاهی آکادمیک را دارد و می توان آن را به صورت دانشگاهی و کارگاهی به دانشجویان حوزه نمایش آموزش داد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۲۹۶۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان