//
کدخبر: ۳۲۲۵۱۸ //

آزاده صمدی با شلواره پاره پوره !+عکس های جذاب

آزاده صمدی بازیگر ایرانی چند روز گذشته عکسی از خود با تیپ مردانه در طبیعت به اشتراک گذاشت.

 آزاده صمدی با شلواره پاره پوره !+عکس های جذاب
به گزارش فرتاک نیوز،

آزاده صمدی بازیگر ایرانی است. آزاده صمدی همسر سابق هومن سیدی بود. آزاده صمدی بازیگر تئاتر است. آزاده صمدی مجری یک برنامه ورزشی بود که تنها پس از پخش یک قسمت اجرا او متوقف شد. آزاده صمدی با بازی متفاوت در برخی از نقش های آثار متفاوتی از خود به یادگار گذاشته است.

آزاده صمدی (زاده ۱۷ دی ۱۳۵۷ در لاهیجان) بازیگر تئاتر و تلویزیون ایرانی است. صمدی با بازی در مجموعه تلویزیونی راه بی‌پایان به شهرت رسید.

آزاده صمدی پس از گذراندن دوره کارشناسی تئاتر در دانشگاه سوره، دوره کلاس‌های بازیگری کارنامه (با مدیریت پرویز پرستویی) گذراند. در تئاتر «بی‌شیر و شکر» حمید امجد ایفای نقش کرد. سپس در تله‌تئاتر «دریاروندگان» محمد عاقبتی بازی و پس از مدتی برای بازی در سریال تلویزیونی «راه بی‌پایان» همایون اسعدیان انتخاب شد.

آزاده صمدی

زندگی شخصی آزاده صمدی

آزاده صمدی در سال ۱۳۸۵ با هومن سیدی ازدواج کرد،اما این ازدواج در سال ۱۳۹۲ به جدایی انجامید.آزاده صمدی در دوران انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۸۸ از جمله هنرمندان حامی میرحسین موسوی بود.

آزاده صمدی

 فعالیت هنری آزاده صمدی

آزاده صمدی در فیلم کوتاه «۳۵ متری سطح آب» و «دندان آبی» هومن سیدی (همسر سابقش) به تهیه‌کنندگی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی و مجید علی‌حسینی و «هیچکس با هیچکس سخن نمی‌گوید» امیر فرشاد ابراهیمی و میترا حجار نیز بازی کرده‌است.آفریقا نام فیلمی است به کارگردانی هومن سیدی که در سال 1389 ساخته و در اواخر سال1391 در شبکه نمایش خانگی (ویدیو) توزیع شد. آزاده صمدی برای بازی در این فیلم دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول زن (بخش آثار ویدیویی) از بیست و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر را دریافت کرد.

آزاده صمدی

آزاده صمدی در سال 1392 در فیلم کمدی طبقه ی هسّاث فیلمی به کارگردانی کمال تبریزی به ایفای نقش پرداخت.آزاده صمدی در سریال انقلاب زیبا به کارگردانی بهرنگ توفیقی نقش زیبا را بازی کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۲۵۱۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان