//
کدخبر: ۳۲۱۵۵۳ //

خودزنی دنیا مدنی بخاطر عشق یکطرفه! +عکس دست تیغ خورده اش

دنیا مدنی دختر رویا تیموریان بازیگر مطرح ایرانی، عکسی از دست زخمی اش استوری کرد و از عشق یکطرفه ای که تجربه کرد گفت

خودزنی دنیا مدنی بخاطر عشق یکطرفه! +عکس دست تیغ خورده اش
به گزارش فرتاک نیوز،

دنیا مدنی در تاریخ 13 تیر 1369 در تهران به دنیا آمده است. دنیا مدنی سابقه حضور در پروژه تولید آثاری همچون رهایم نکن، سرو زیر آب، مفت‌ آباد، زندگی جای دیگریست و نزدیکتر را در کارنامه هنری خود دارد. دنیا مدنی در برنامه های همرفیق و دورهمی نیز به عنوان مهمان حضور داشته است. دنیا مدنی فرزند رویا تیموریان بازیگر مشهور ایرانی است. دنیا مدنی از عاشقی خود پرده برداشت.

عاشقی+دنیا+مدنی

تفریحات لاکچری دنیا مدنی

دنیا مدنی بعضی اوقات از تفریحات لاکچری اش که البته زیاد هم ظریف و زنانه نیستند عکس هایی منتشر می کند. چن روز پیش هم با انتشار عکس خود در کنار سگی بزرگ و پوششی نامتعارف، از مهاجرت و رفتن نوشت. دنیا مدنی اما به تازگی عکسی از دست راستش منتشر کرده که بسیار زخمی است اما نکته ای که وجود دارد این است که جمله ای که کنار آن نوشته نشان می دهد ظاهرا خانم بازیگر شکسته عشقی خورده است!

تحصیلات دنیا مدنی:

دنیا مدنی دانش آموخته رشته طراحی لباس در ایران و در دانشگاه کشور مالزی می باشد و او به صورت حرفه در کار طراحی لباس فعالیت دارد.

آیا دنیا مدنی ازدواج کرده؟

این بازیگر فعلا مجرد است و همسر ندارد. البته شایعاتی در مورد ازدواج او با علیرضا کمالی نژاد در شبکه های اجتماعی مطرح شده است که درست نمی باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۱۵۵۳ //
ارسال نظر
 
  • آقای موسوی

    نکشی خودتو . چقدرم عمقی زدی لامصب رحم داشته باش لوطی .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان