//
کدخبر: ۳۲۱۴۶۶ //

دانلود قسمت ۱۲ سریال زخم کاری

برای دانلود سریال زخم کاری قسمت دوازدهم ۱۲ به ادامه مطلب مراجعه کنید و قسمت دوازدهم سریال زخم کاری را به صورت قانونی دانلود و تماشا کنید.

دانلود قسمت ۱۲ سریال زخم کاری
به گزارش فرتاک نیوز،

بنابر اعلام حلال دانلود، قسمت دوازدهم ۱۲ سریال زخم کاری که قرار بود به روال هر جمعه ساعت ۸ صبح منتشر شود به دلیل همزمانی با ایام عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی امروز راس ساعت ۲۰ در وبسایت دانلود قانونی حلال دانلود منتشر می شود.

سریال زخم کاری مجموعه‌ای نوآر و ملتهب است که داستان آن با فراز و نشیب‌های مکرر توامان است؛این مجموعه در تهران در حال تصویربرداری است و اولین تجربه سریال‌سازی محمدحسین مهدویان در شبکه نمایش خانگی است.

داستان قسمت دوازدهم ۱۲ سریال زخم کاری

مهدویان بر اساس کتاب «بیست زخم کاری» اثر محمود حسینی زاد فیلمنامه سریال را نوشته است.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: «من عاشق زمستونای اینجام. قشنگ نیست؟

– قشنگه ولی سختی داره. پنج هزار کیلومتر پرواز می‌کنن فقط برای این که زنده بمونن. اولش خیلی ترسناکه ولی تهش خونه‌شونو پیدا می‌کنن.

– اگه به تهش برسن.

– بلد باشن می‌رسن.»

بازیگران قسمت دوازدهم ۱۲ سریال زخم کاری

جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، هانیه توسلی، سعید چنگیزیان، الهه حصاری، عباس جمشیدی‌فر، مهدی زمین‌پرداز، امیرحسین هاشمی، با حضور کاظم هژیر آزاد، منوچهر علیپور، مه‌لقا باقری، مائده طهماسبی با هنرمندی سیاوش طهمورث، با معرفی مرتضا امینی‌تبار و سارا حاتمی بازیگران زخم کاری هستند.

زمان پخش نسخه دانلود قسمت دوازدهم ۱۲ سریال زخم کاری

این مجموعه هر جمعه ساعت ۸ صبح در وبسایت دانلود قانونی حلال دانلود منتشر می شود. برای دانلود قسمت دوازدهم سریال زخم کاری با حجم نیم بها بر روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود قسمت ۱۲ سریال زخم کاری

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۱۴۶۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان