//
کدخبر: ۳۲۱۴۳۶ //

ریحانه پارسا به خواسته‌های غیر اخلاقی تتلو بله گفت+عکس

رابطه غیر اخلاقی امیر تتلو و ریحانه پارسا از زبان محسن افشانی لو رفت.

ریحانه پارسا به خواسته‌های غیر اخلاقی تتلو بله گفت+عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

ریحانه پارسا بازیگر پرحاشیه ایرانی است. ریحانه پارسا به ترکیه مهاجرت کرده و عکس ها و فیلم هایی که ریحانه پارسا از خود منتشر می کند با واکنش تند بسیاری از مردم همراه است. به تازگی ریحانه پارسا از معشوقه اش رونمایی کرده است. در ادامه بیشتر از ریحانه پارسا بخوانید.

 در پی انتشار ویدئو کشف حجاب ریحانه پارسا در لایو اینستاگرام، محسن افشانی با انتشار چند توئیت به عملکرد زشت او تیکه انداخت.ریحانه پارسا در اسفند 1377 در تهران متولد شد.

رابطه غیر اخلاقی امیر تتلو و ریحانه پارسا از زبان محسن افشانی لو رفت! در پی انتشار ویدئو کشف حجاب ریحانه پارسا در لایو اینستاگرام، محسن افشانی با انتشار چند توئیت به عملکرد زشت او تیکه انداخت.ریحانه پارسا در اسفند 1377 در تهران متولد شد.

عععع

انتشار این خبر توسط یکی از دوستان بسیار صمیمی و نزدیک امیر تتلو (س . گ) صورت گرفت که فقط برای چند دقیقه با انتشار یک استوری از دیدار ریحانه پارسا و امیر تتلو در صفحه اینستاگرامش، به آنها تبریک گفت و البته پس از چند دقیقه آن را حذف کرد. در این استوری خطاب به امیر تتلو نوشته شده بود: «خسرو آواز ایران تویی داداش، مبارکتون باشه، ریحانه و امیر، چقدر به هم میاد». این در حالی است که ریحانه پارسا پس از خروج از ایران و اقامت در ترکیه، چند استوری از آهنگ های امیر تتلو در روزهای اخیر گذاشته است. گفتنی است، امیر تتلو پس از فوت استاد محمدرضا شجریان، ضمن توهین به این استاد بزرگ آواز، لقب «خسرو آواز ایران» را برازنده خودش دانسته بود و مدعی شد که خسرو آواز ایران من هستم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۱۴۳۶ //
ارسال نظر
 
  • ناشناس

    با سلام. رسانه محترم
    این خانم که م ی بینی امروز مدام داره خودزنی می کنه حتم ا دردهای مزمن و زیادی داره که نتونسته با هاش کنار بیاد.
    وظیفه امروز من و شم ا بجای پرده دری بیشتر از او، کمک کردن به شرایط بحران زده اش است که پناه برده به ناکجایی چون از آشنا و دوست نا امید شده.< br /> باید کمکش کرد که بیشتر از این با خ شم های فروخورده و زخمهای عمیقش، زندگیشو و همزمان زندگی عزیزانش که به موقع درکش ن کرده اند و نیز هنجارهای جامعه ای که هنوز هم به اون تعلق داره رو آتش نزنه.
    همه از این عالم بدر خواهیم رفت. اما در صورت زدن او به دلیل کسب بیننده بیشتر، 2 روز دیگر اگر خدای نکرده کارد به استخوانش رسید و خود را قربانی کرد، آنروز می خواه ی اظهار تاسف کنی یا تیتر جدید خواهی زد؟!
    انسانیت از ما انتظار می رود در حا لیکه گرگ بودن هم چندان از واقعیت امروز م ا دور نیست!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان