//
کدخبر: ۳۱۷۷۳۵ //

از "پلاک افتخار" و پروژه های فرهنگی شهر کرمانشاه رونمایی می شود

مراسم رونمایی از طرح ویژه "پلاک افتخار" عصر دوشنبه ۲۸ تیرماه همزمان با افتتاح پروژه های فرهنگی شهر کرمانشاه برگزار می گردد.

از "پلاک افتخار" و پروژه های فرهنگی شهر کرمانشاه رونمایی می شود
به گزارش فرتاک نیوز،

 در آستانه عید سعید قربان و با حضور حاج حامد شاکرنژاد قاری بین المللی قرآن کریم، جمعی از فرهیختگان و مدیران فرهنگی شهر، مراسم رونمایی طرح ویژه "پلاک افتخار" در محوطه ی شهرداری برپا می شود.

برپایه ی این گزارش؛ خانه های قرآنی، خانه ی نور، خانه ی فاطمی، خانه عالم، خانه مفاخر، خانه ی شهید، خانه حسینی، خانه قهرمان و خانه جوانمرد از جمله عناوینی هستند که بر روی کاشی هایی حکاکی و در سر درب منازل بزرگان کرمانشاهی در هر حوزه نصب می گردد.

گفتنی است؛ این طرح در راستای ارتقای حس تعلق خاطر شهروندان به شهر و معرفی و پاسداشت مقام بزرگان، خانواده معظم شهدا، حافظان و قاریان قرآن، مکتب داران حسینی(ع)، علما و مفاخر، قهرمانان ورزشی و جوانمردان کرمانشاهی صورت گرفته است که برای اولین بار در کشور بصورت جامع و در قالب مفاخر شهر تعریف شده و سعی گردیده به همه ی جنبه ها و سرمایه های اجتماعی و معنوی شهر پرداخته شود.

شایان ذکر می باشد؛ همزمان با این رونمایی، فرهنگسرای کودک نیز در پارک معلم افتتاح می گردد.

افتتاح اولین فرهنگسرای تربیت در قالب مشترک و تعامل شهرداری با اداره کل زندان ها در زندان مرکزی کرمانشاه، مرکز خلاق خوراک کرمانشاه در باغ گل ها، راه اندازی همزمان ۵ دفتر مشاوره ی حقوقی رایگان در ۵ فرهنگسرای شهرداری جهت ارائه خدمات رایگان حقوقی به شهروندان با همکاری بسیج حقوقدانان و آغاز فعالیت رسمی باشگاه شاهنامه پژوهی سفیران سیمرغ از سایر پروژه های افتتاح همزمان در این روز است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۷۷۳۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان