//
کدخبر: ۳۱۳۲۱۴ //

دانلود قسمت یازدهم سریال دراکولاقانونی

برای دانلود قسمت یازدهم سریال دراکولا به ادامه مطلب مراجعه کنید و قسمت یازدهم سریال دراکولا را به صورت قانونی دانلود و تماشا کنید

دانلود قسمت یازدهم سریال دراکولاقانونی
به گزارش فرتاک نیوز،

بنابر اعلام تاپ مدیا، دراکولا یا «هیولا 2»، فصل دوم سریال جذاب، پربیننده و پرطرفدار سریال «هیولا» است که «امیر برادران» نویسندگی و «مهران مدیری» کارگردانی و تهیه کنندگی آن را برعهده داشته اند.

سریال ایرانی دراکولا جدیدترین سریال شبکه نمایش خانگی می باشد این سریال محصول کشور ایران و در ژانر کمدی خانوادگی می‌باشد و کارگردانی آن را مهران مدیری بر عهده دارد در سریال دراکولا بازیگرانی چون ویشگاه آسایش و مهران مدیری و نیما شعبان نژاد و سایر بازیگران به ایفای نقش پرداخته اند.

دانلود سریال دراکولا قسمت 11

بازیگران سریال دراکولا

مهران مدیری، ویشکا آسایش، سیما تیرانداز، گلاره عباسی، محمد بحرانی و نیما شعبان نژاد

خلاصه داستان سریال دراکولا

در خلاصه داستان سریال آمده ژاله کبیری همسر جدید کامران کامروا که سه سال است با او ازدواج کرده برای او جشن تولد گرفته و همه آشنایان و دوستان را دعوت کرده تا ثروت خود را برای دیگران به نمایش بگذارد. کامران کامروا هم موسسه خیریه جدیدی برای کودکان کار راه‌اندازی کرده و مانند گذشته به پولشویی مشغول است و مهیار مهرافزون را به استخدام خود درآورده. مهمانی باشکوهی برپاست و ما با دوستان و خانواده جدید کامروا آشنا می‌شویم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۳۲۱۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان