//
کدخبر: ۳۱۲۲۰۸ //

اعلام جزئیات برنامه‌های روز چهارم جشنواره جهانی فیلم فجر

در روز چهارم سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، نشست خبری فیلم‌های «صحنه‌زنی» و «گیسوم» برگزار می‌شود.

اعلام جزئیات برنامه‌های روز چهارم جشنواره جهانی فیلم فجر
به گزارش فرتاک نیوز،

در روز چهارم جشنواره جهانی فیلم فجر، فیلم‌های ایرانی امروز سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر شامل فیلم‌های فیلم سینمایی «دشت خاموش» ساخته احمد بهرامی، «گیسوم» از نوید به‌تویی، «هجده هزار پا» ساخته مهدی شا‌محمدی، «برادرم نادعلی» به کارگردانی علی تک‌روستا، صحنه‌زنی» به کارگردانی علیرضا صمدی، «بوتاکس» به کارگردانی کاوه مظاهری و... است.

مستندهای «زمزمه‌های گمشده در دوردست» اثر منصور فروزش، «روزگار بلور» ساخته امیر فرض‌الهی، «برادرم نادعلی» به کارگردانی علی تک‌روستا نیز در بخش مستند جشنواره اکران می‌شوند.

همینطور در بخش کلاسیک‌های مرمت‌شده فیلم «بدوک»‌ ساخته مجید مجیدی اکران خواهد شد.

اما نشست خبری فیلم‌های سینمایی «صحنه‌زنی» و «گیسوم» در پنجمین روز از سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر روز یکشنبه 9 خرداد در گذر اجتماعات پردیس سینمایی چارسو، واقع در طبقه هفتم برگزار می‌شود.

در بخش کارگاه‌های سینمایی نیز محمود کلاری در کارگاه «تجربه‌های فیلمبرداری؛ از محدودیت تا خلاقیت»، بخش دوم کارگاه فردریک مر از سوئیس با عنوان «همیشه جای کشف هست» و کامیار محسنین با حضور در مسترکلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، میزبان علاقه‌مندان به سینما و هنرجویان خواهند بود. این کارگاه‌های مجازی به ترتیب از ساعت 20:30، 22 و 23:30 از طریق صفحات اینستاگرام جشنواره جهانی فیلم فجر، اینستاگرام باشگاه مخاطبان جشنواره، کانال آپارات جشنواره، سایت جشنواره پخش می‌شود و برای عموم علاقه‌مندان به سینما به صورت رایگان در دسترس است. شادمهر راستین مدیریت بخش کارگاه‌ها را برعهده دارد و سحر عصرآزاد به‌عنوان کارشناس در این بخش حاضر است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۲۲۰۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان