//
کدخبر: ۳۱۰۷۳ //

پیام «مصطفی کیایی» به «احسان علیخانی»

شب گذشته در پنجمین شب ماه عسل ملوانان نجات یافته که قریب به سه ماه در دریا سرگردان بودند برای اولین بار به تلویزیون و روبروی احسان علیخانی نشستند و از قصه پرفراز و نشیب این سفر عجیب و دست و پنجه نرم کردنشان با مرگ گفتند.

 پیام «مصطفی کیایی» به «احسان علیخانی»
به گزارش فرتاک نیوز،

 شب گذشته در پنجمین شب ماه عسل ملوانان نجات یافته که قریب به سه ماه در دریا سرگردان بودند برای اولین بار به تلویزیون و روبروی احسان علیخانی نشستند و از قصه پرفراز و نشیب این سفر عجیب و دست و پنجه نرم کردنشان با مرگ گفتند. مصطفی کیایی، نویسنده و کارگردان سینما و تلویزیون در پیامی عنوان کرد که جذب قصه دیشب ماه عسل شده است. بنا به گزارش روابط عمومی برنامه در این پیام آمده است:

"میدانم که مخاطبان ماه عسل تعدادش کم نیست و برنامه ای است که هرشب آدم را به چالش های عجیب و غریبی میکشد و با مهمانانی که به این برنامه دعوت میشوند مخاطب دچار یک تامل جدی میشود.

خود من شب گذشته از تماشای قصه لذت بردم. نجات ٦ ملوان که از یک نقطه ای به نام چابهار حرکت میکنند برای اینکه سفری سی روزه بروند اما میشود دوماه ؛ یعنی یک سفر خیلی عجیب که میتواند تبدیل شود به یک فیلم سینمایی پر از اتفاقات فانتزی با نقاط فوق العاده دراماتیک.

هرچه رخداد بد است در مسیر این ملوانان بود و نجاتشان شکل معجزه به خود گرفت که اگر این سوژه را به عنوان یک فیلم بنشینیم و نگاه کنیم با خودمان میگوییم و میپرسیم مگر میشود یک فیلم با این همه اتفاقات عجیب و غریب؟! ولی شب گذشته دیدیم که میتواند در واقعیت هم این اتفاقات بیفتد.

این داستان اگر فیلم شود انگار همه اتفاقات بر أساس میل و خواست نویسنده پیش رفته است اما ما دیدیم که ناممکن ها هم ممکن است و حالا دوروز از نجاتشان گذشته و اولین جا ما آنها را در ماه عسل دیدیم.

میخواهم بگویم زندگی که پیرامون ما وجود دارد میتواند به همین اندازه عجیب و غریب یا ساده باشد چیزی که به نظر من میرسد این است که إنسان در همه شرایط برای بقا مبارزه میکند و همه اینها به خاطر امید و ایمان است که به شکل یک نور درمی آید و همه ما الان به آن نور نیاز داریم. علی رغم تمام فانتزی هایی که در این قصه بود یک سوژه درجه یک بود برای همه کسانی که ناامید هستند ، همه افرادی که فکر میکنند دنیا تمام شده است...

خسته نباشید به تیم ماه عسل و احسان علیخانی ."

در پایان گفتنی است پیام کامل ویدئویی مصطفی کیایی امشب پخش میشود. ماه عسل هرشب حوالی ساعت١٩ به تهیه کنندگی و اجرای احسان علیخانی از شبکه سه سیما روی آنتن میرود.

 

منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۰۷۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان