//
کدخبر: ۳۱۰۳۸۵ //

جزئیات جدید جشنواره فیلم ونیز ۲۰۲۱

جشنواره فیلم ونیز ۲۰۲۱ از ۱ تا ۱۱ سپتامبر به صورت کاملاً فیزیکی برگزار خواهد شد و فیلم‌های مهمی از ایتالیا، فرانسه و ... در آن شرکت خواهند کرد.

 جزئیات جدید جشنواره فیلم ونیز 2021
به گزارش فرتاک نیوز،

جشنواره فیلم ونیز آماده می‌شود تا در ماه سپتامبر به عنوان یک رویداد کاملاً فیزیکی و همراه با فیلم‌های گوناگون برگزار شود.

در حالی که جشنواره فیلم تورنتو از 9 تا 18 سپتامبر، مانند جشنواره ساندنس، به صورت ترکیبیِ فیزیکی و دیجیتال برگزار می‌شود، جشنواره ونیز 1 تا 11 سپتامبر، به صورت کاملاً فیزیکی همراه با صدها خبرنگار و ده‌ها فیلم تشکیل خواهد شد.

همینطور دوسالانه ونیز (نمایشگاه آثار هنری معاصر) امسال در تاریخ 22 می در ونیز با شعار "چگونه با یکدیگر زندگی می‌کنیم؟" در حوزه معماری برگزار خواهد شد.

برای این منظور هیئت‌های نمایندگی بیش از 100 پروژه معماری به همراه بیش از 400 روزنامه‌نگار بین‌المللی به زودی از 46 کشور به ونیز می‌آیند.

در همین حال، سر و صداها در مورد عناوین فیلم‌هایی که به ونیز می‌روند با فیلم "تل ماسه" ساخته "دنیس ویلنو" شروع می‌شود. آخرین بار "ویلنو" در ونیز با فیلم علمی-تخیلی "ظهور" در سال 2016 حاضر بود.

دست خدا "پائولو سورنتینو" محصول نتفلیکس ایتالیا در ونیز نیز شرکت خواهد کرد.  "فریک اوت" ساخته گابریل ماینتی هم در این جشنواره حضور خواهد داشت. داستان فیلم درباره چهار شخصیت "عجیب" است که در یک سیرک کار می‌کنند و هنگامی که "شهر ابدی" در سال 1943 توسط نیروهای متفقین بمباران می‌شود، به حال خود رها می‌شوند. "یک صبح نیمه روشن" ساخته برونو دومون از فرانسه نیز شرکت خواهد کرد. داستان آن درباره "لیا سیدوکس" روزنامه‌نگار مشهوری است که با یک تصادف رانندگی عجیب، زندگی‌اش زیر و رو می‌شود.

"آرزوهای بربادرفته" که بر اساس رمانی به همین نام نوشته "دوبالزاک" فرانسوی به کارگردانی "خاویر جیانولی" ساخته شده است هم در جشنواره ونیز حضور خواهد داشت.

جشنواره فیلم ونیز سال گذشته جزو معدود جشنواره‌های بزرگی بود که به صورت فیزیکی برگزار شد. امسال ریاست داوران این جشنواره را "بونگ جون هو" کارگردان فیلم انگل برعهده خواهد داشت.

"روبرتو بنینی" کارگردان فیلم "زندگی زیباست" جایزه یک عمر افتخار را در این دوره از جشنواره کسب خواهد کرد.

سال گذشته فیلم "خورشید" مجید مجیدی از ایران توانست در این جشنواره افتخار آفرینی کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۰۳۸۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان