//
کدخبر: ۳۰۵۵۸۱ //

ماجرای فوت آزاده نامداری+جزئیات دقیق

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ جزئیاتی بیشتر از فوت آزاده نامداری را تشریح کرد و به برخی ابهامات در این خصوص پاسخ داد.

ماجرای فوت آزاده نامداری+جزئیات دقیق

سردار علیرضا لطفی در حاشیه نشست خبری درباره ماجرای مرگ آزاده نامداری گفت: در یافته‌های علمی و جنایی ما هیچ اثری از ورود به قتل و جرح و ... در این پرونده وجود نداشت.

به گزارش فرتاک نیوز،وی با بیان اینکه بنا شد تا جزئیات این پرونده با هماهنگی پلیس و از سوی دستگاه قضایی اطلاع‌رسانی شود، گفت: زمانی که ما به محل ورود کردیم هیچ اثری از ورود زوری به منزل، بازکردن اجباری در، آثار ضرب وجرح روی بدن و نظایر آن به دست نیامد.

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه چندین بار محل و شواهد از سوی کارآگاهان خبره پلیس آگاهی مورد بررسی قرار گرفت، ادامه داد: در تمام این بررسی‌ها اینکه اثری از قتل وجود داشته باشد، به دست نیامد.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار درباره اینکه آیا نشانه‌ای از تهدید قبلی این مجری وجود داشته یا خیر، گفت: چنین چیزی در تحقیقات ما به دست نیامد.

لطفی درباره وجود پرونده‌های قبلی مرتبط با خانم نامداری گفت: هیچ پرونده قبلی در مورد ایشان وجود نداشته است.

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ در مورد کشف دست‌نوشته‌ای از آزاده نامداری گفت: دست‌نوشته که در تمام منازل وجود دارد اما دست نوشته‌ای که در آن به قصد خودکشی اشاره کرده باشد به دست نیامد.

لطفی در مورد توئیتی که چندساعت قبل از انتشار خبر فوت نامداری منتشر شده بود نیز گفت: تمام تحقیقات ما با دستور مقام قضایی انجام می‌شود و اگر در این مورد نیز دستور بدهند ما بررسی خواهیم کرد. اما می‌توان گفت که ما تمام بررسی‌های لازم را انجام داده‌ایم.

وی درباره اعلام نظر پزشکی قانونی نیز گفت: نتایج اولیه که در آن آثاری از ضرب و جرح بدنی باشد گزارش نشد اما نتایج آزمایش‌های سم‌شناسی و ... هنوز منتشر نشده است و برای اظهار نظر قطعی باید منتظر اعلام نتایج نهایی تحقیقات پزشکی قانونی و اعلام دستگاه قضایی باشیم.

وی درباره اینکه آیا خانواده آزاده نامداری شکایتی را ثبت کرده‌اند یا خیر نیز تصریح کرد: هیچ شکایتی در این خصوص ثبت نشده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۵۵۸۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان