//
کدخبر: ۲۹۹۵۳۴ //

تمدید مهلت ثبت‌نام در جشنواره دانشجویی رهوا تا ۲۰ اسفندماه

مهلت ثبت‌نام در جشنواره دانشجویی «رهوا» که ویژه دانشجویان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی خراسان رضوی است تا ۲۰ اسفندماه سال جاری تمدید شد.

تمدید مهلت ثبت‌نام در جشنواره دانشجویی رهوا تا ۲۰ اسفندماه

زمان ثبت نام در این جشنواره، پیش از این، اول تا ۲۵ بهمن ماه اعلام شده بود که با توجه به همزمانی با امتحانات دانشجویان و درخواست دانشگاه‌ها تمدید شد. جشنواره رهوا شامل پنج بخش ادبی هنری، آموزشی، فناوری، پژوهشی، ایده پردازی و تجربه نگاری و ۲۷ رشته با موضوعات متنوع پیرامون مسائل و دغدغه‌های روز دانشجویان است.

به گزارش فرتاک نیوز،این گزارش حاکی است در مجموع ۸۰ میلیون جایزه نقدی برای ۸۰ برنده جشنواره در نظر گرفته شده است که از این میان، هشت برنده به نام امام هشتم(ع) توسط مخاطبان انتخاب می‌شوند.همچنین برای شرکت کنندگان در بخش‌های آموزشی و پژوهشی جشنواره که بیش از ۶۰ درصد امتیاز رشته موردنظرشان را کسب کنند، معادل دو نمره امتیاز دروس معارف در نظر گرفته شده است.

براساس اعلام ستاد خبری جشنواره رهوا، بنابر اعلام دبیرخانه جشنواره، فایل‌های بخش آموزشی از دوم اسفندماه بارگزاری خواهد شد و دانشجویانی که مایل به شرکت در این بخش هستند، برای کسب امتیاز کامل، می‌بایست تا دوم اسفندماه ثبت نام و انتخاب رشته داشته باشند. جشنواره رهوا از بهمن ماه سال جاری تا اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ ویژه دانشجویان مقاطع مختلف دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی خراسان رضوی و دانش آموختگانی که کمتر از یک سال از اتمام تحصیل‌شان می گذرد، اعم از مجرد و متأهل، برگزار می‌شود.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می‌توانند به سایت www.rahvaa.ir مراجعه یا با دبیرخانه جشنواره به شماره‌های ۰۵۱۳۷۱۲۳۹۸۵و ۰۵۱۳۸۴۵۱۵۲۷ و  ۰۹۰۱۱۲۴۶۵۱۱ تماس بگیرند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۹۵۳۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان