//
کدخبر: ۲۹۵۳۰۹ //

تغییر جنسیت اکبرعبدی، مانع ورود به جشنواره؟

سرمایه گذار اصلی فیلم سینمایی جنس لطیف گفت: در جنس لطیف با تغییر جنسیت اکبر عبدی از مرد به زن مواجهیم و همین تغییر، شک و شبهه‌ ممیزی فیلم و جلوگیری از حضور در جشنواره را رقم زده است.

تغییر جنسیت اکبرعبدی، مانع ورود به جشنواره؟
به گزارش فرتاک نیوز،

عدم حضور فیلم تازه اکبر عبدی با عنوان جنس لطیف در فهرست متقاضیان جشنواره سی و نهم فجر سوال‌برانگیز شده است.

 زینب سعادت مجری طرح و سرمایه‌گذار اصلی جنس لطیف در چرایی عدم حضور فیلم در جشنواره بیان داشت: فیلم از منظر فنی مشکلی ندارد و تقریبا نسخه‌ ابتدایی فیلم هم آماده بود ولی ترجیح دادیم به جای جشنواره، فیلم را برای اکران گسترده آماده کنیم.

سعادت درباره اینکه آیا عدم تقاضا برای جشنواره جهت پیشگیری از اعمال ممیزی احتمالیست، گفت: اتفاقا برخلاف بسیاری از آثار متقاضی جشنواره امسال، "جنس لطیف" با پروانه ساخت سینمایی تولید شده و به نظر می‌رسد برای دریافت پروانه نمایش هم مشکلی نداشته باشد ولی چون کلا کمدی ژانر مخاطب عام است ترجیح دادیم در جشنواره نباشیم.

مجری طرح جنس لطیف درباره گمانه‌زنی رسانه‌ها پیرامون تغییر جنسیت اکبرعبدی در این فیلم گفت: این، اولین بار نیست که اکبر عبدی، در قالب یک زن ظاهر شده ولی وجهه ماجراجویانه فیلم، آن را از نمونه‌هایی مثل آدم_برفی یا خوابم_می‌آد و خوابزده‌ها جدا می‌کند و به نظرم در گونه کمدی-ماجرایی که یک ژانر پرطرفدار در سینمای جهان است، تجربه خوبی صورت گرفته است.

مجری طرح جنس لطیف درباره برنامه‌ها برای اکران این کمدی کنجکاوی‌برانگیز گفت: سعی می‌کنیم باطمانینه و بدون عجله کارهای صداگذاری و ساخت موسیقی را انجام دهیم تا انشاءالله بهترین ورسیون این کمدی را برای اکران سراسری آماده کنیم.

11523949_624

سعادت تاکید کرد: بیننده ایرانی همواره از کمدی‌های داستانگوی پرپیچ و خم استقبال کرده‌ و جنس لطیف نیز در زمره چنین کمدی‌هایی است و طوری دراماتیزه شده که می‌تواند یک اتفاق استاندارد در سینمای کمدی ایران باشد.

گفتنی است، کمدی جنس لطیف با حضور متفاوت اکبر عبدی به کارگردانی محسن آقاخان و تهیه‌کنندگی غلامرضا گمرکی ساخته شده است. "جنس لطیف" در گونه کمدی-ماجرایی تولید شده و به لحاظ داستانی نیز روایتی پرفراز و نشیب از تغییر هویتی تبهکارانه را ارایٔه می‌دهد

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۵۳۰۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان