//
کدخبر: ۲۹۲۲۳۹ //
آیت‌الله علمانماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه:

باید با توهین کنند به مقام شامخ شهید مقاومت برخورد قاطع شود

باید با توهین کنند به مقام شامخ شهید مقاومت برخورد قاطع شود
به گزارش فرتاک نیوز،

 باید سرشاخه‌های اصلی جریان مخرب نفوذ فرهنگی در یکی از مراکز آموزش‌عالی استان کرمانشاه، که به مقام شامخ شهید مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی توهین نموده، شناسایی و با حفظ وحدت به مجازات برسند.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، در نشست پیش از ظهر امروز شورای ترویج و توسعه فرهنگ شهادت که با حضور استاندار کرمانشاه، فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی و برخی مدیران دستگاه‌های اجرایی در محل دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه تشکیل شد.

آیت‌الله علماء نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با محکوم کردن اهانت یکی از کارکنان دانشگاه رازی، نسبت به سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی، این گونه حرکات مذبوحانه را نتیجه آشکار شکست استکبار، در عرصه‌های متعدد بین‌المللی از ایران دانست و خواستار شناسایی و مجازات سرشاخه‌های این جریان مخرب  و موهن شد.

وی افزود: با توجه به این که در آستانه دو رخداد مهم 9 دی روز بصیرت و 13 دی روز جهانی مقاومت، می‌باشیم، دشمنان بدانند این گونه تحرّکات محکوم به شکست بوده و مردم بصیر و انقلابی کرمانشاه جواب یاوه‌گویی آن‌ها خواهند داد.

امام جمعه کرمانشاه تأکید کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) فرمودند، ناتوی فرهنگی دشمن از گذشته علیه ملت ما شروع شده و مردم باید ضمن حفظ وحدت، هوشیاری خود را در همه اوقات حفظ نمایند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه با تجلیل از استاندار کرمانشاه در محکومیت به موقع این اقدامات موهن و مخرب تصریح کرد: در این راستا از برنامه های استانداردر محکومیت به موقع اهانت یکی از کارمندان دانشگاه رازی نسبت به شهید حاج قاسم سلیمانی و همچنین عملکرد خوب استانداری در موضوع‌های سیل، زلزله و کرونا تجلیل می‌نمایم.

آیت‌الله علما  به دیدار اخیر خانواده شهید سلیمانی با مقام معظم رهبری خاطر نشان ساخت: مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در این دیدار اخیر  از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان الگو و رمز انقلاب اسلامی یاد کردند و این برای همه ما بسیار حائز اهمیت باید باشد، که بدانیم جایگاه معنوی آن سردار دل‌ها در اندیشه و تفکر مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) چگونه بوده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۲۲۳۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان