//
کدخبر: ۲۹۱۰۱۰ //

وضعیت برگزاری جشنواره تئاتر دانشگاهی به کجا رسید؟

زمان بندی «بخش صحنه» و «مناطق »بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران اعلام شد.

وضعیت برگزاری جشنواره تئاتر دانشگاهی به کجا رسید؟

به نقل از روابط عمومی بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران، بر این اساس و پس از مشورت دبیر جشنواره با فعالان عرصه تئاتر دانشگاهی، متقاضیان بخش صحنه ( دانشگاه های استان تهران) تا تاریخ ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ می‌توانند ۱۵ تا ۳۰ دقیقه فیلم اثر خود را برای ارزیابی مرحله اول به دبیر خانه جشنواره ارسال کنند.

توجه:

۱- به خاطر شرایط موجود و عدم امکان دسترسی عده ای از دانشجویان به فضای تمرین و آماده سازی نمایش ها در دانشگاه ها ، دبیرخانه جشنواره این امکان را فراهم کرده است تا گروه هایی که در جشنواره ثبت‌نام کرده‌اند ولی موفق به تمرین اثر خود نشده اند، بتوانند در مرحله اول ارزیابی حضور داشته باشند و از ایده و یا پیشنهاد های اجرایی خود دفاع کنند و در صورت پذیرفته شدن ، به مرحله دوم ارزیابی راه پیدا کنند. ( بدیهی است در صورت قبولی طرح و ایده در مرحله اول ارزیابی، کارگردان موظف خواهد بود که در مرحله دوم  کل اثر خود را برای ارزیابی آماده نماید.)

۲- همچنین این امکان برای کارگردانان شرکت کننده در بخش صحنه وجود دارد تا در هنگام ارزیابی فیلم اثر خود در سالن حضور داشته باشند.

مرحله دوم ارزیابی: ۲۵ تا ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۰

زمان برگزاری جشنواره: ۲۵ اردیبهشت لغایت اول خرداد ۱۴۰۰

بخش مناطق:

دانشجویان متقاضی این بخش که ثبت‌نام اولیه را در سایت جشنواره انجام داده اند، می‌توانند تا تاریخ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ فیلم کامل اثر خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

توجه:

۱- لازم به ذکر است این تاریخ تمدید نخواهد شد و پایان اسفند نتایج این بخش از سوی دبیرخانه جشنواره اعلام می شود.

۲- در این بخش دانشجویانی که به خاطر تعطیلی دانشگاه و خوابگاه های دانشجویی نتوانسته اند اثر خود را جهت ارزیابی آماده نمایند، می‌توانند  طرح و ایده های اجرایی خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند. سه طرح برگزیده توسط شورای انتخاب، که دارای ایده های خلاق و تجربه های نو باشند، بدون حضور در جشنواره مناطق و سراسری جهت اجرای عمومی به سالن های معتبر در تهران معرفی می شوند.

(این اقدام در راستای حمایت از تولیدات کانون های تئاتر دانشگاه های سراسر کشور ( به غیر از تهران)انجام می‌گیرد که جزئیات کامل آن متعاقباً اعلام میگردد.)

زمان برگزاری این بخش ۲۱ تا ۲۴ فروردین ماه ۱۴۰۰ به میزبانی دانشگاه دامغان است.

زمان بندی ارسال اثر در بخش های«ماکت،عکس،پوستر»، « اساتید»، « جشنواره جشنواره ها و پایان نامه های برگزیده» متعاقباً اعلام می شود.

به گزارش فرتاک نیوز،بیست و سومین جشنواره بین المللی تاتر دانشگاهی ایران به دبیری سید مجتبی جدی و با همکاری اداره کل فرهنگی اجتماعی وزارت علوم تحقیقات و فناوری ، اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ در تهران برگزار می شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۱۰۱۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان