//
کدخبر: ۲۸۹۲۴۹ //

ژستِ ناجورِ مهناز افشار در تبلیغات ماهواره ای+عکس

مهناز افشار مدل تبلیغاتی شبکه‌های ماهواره شد. او در یک تبلیغ بین‌المللی پوشک بچه نقش ایفا کرد.

ژستِ ناجورِ مهناز افشار در تبلیغات ماهواره ای+عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

مهناز افشار مدل تبلیغاتی شبکه‌های ماهواره شد. او در یک تبلیغ بین‌المللی پوشک بچه نقش ایفا کرد.مهناز افشار   بازیگر سینما در بیست و یکمین روز از خرداد ماه سال 1356 در تهران متولد شد.مهناز افشار بعد از اینکه دیپلم خود را در رشته تجربی گرفت تغییر رشته داد و برای چهار سال در یک موسسه غیرانتفاعی در رشته تدوین به ادامه تحصیل پرداخت ، مهناز افشار همچنین دوره های بازیگری استاد سمندریان را گذرانده است.

 

شور عشق

مهناز افشار در سال 1376 با بازی در سریال گمشده پا به عرصه بازیگری گذاشت و پس از آن با بازی در فیلم سینمایی دوستان به کارگردانی علی شاه حاتمی اولین حضورش در سینما را رقم زد. او با بازی در فیلم سینمایی شور عشق در سال 1379 شناخته شد و به شهرت رسید. شور عشق داستان دختر و پسری را روایت میکند که عاشق هم هستند و بخاطر مخالفت های خانواده ها به یکی از شهرهای شمالی فرار میکنند، مهناز افشار در این فیلم در کنار بهرام رادان به ایفای نقش پرداخت و توانست بخوبی از پس نقشش برآید.

2487417_728

آتش بس

مهناز افشار با بازی در فیلم آتش بس در کنار محمدرضا گلزار به شهرت زیادی رسید و توانست طرفداران زیادی را به خود جلب کند، آتش بس در سال 1384 توسط تهمینه میلانی ساخته و در سینماهای سراسر کشور به نمایش گذاشته شد و مورد استقبال خوب مردم قرار گرفت. این فیلم داستان زندگی زن و شوهری را روایت میکند که دائما در حال دعوا هستند و کار به جدایی میکشد تا اینکه با یک روانشناس آشنا میشوند.

 

مهناز افشار در کلاغ پر

مهناز افشار بار دیگر در کنار محمدرضا گلزار قرار گرفت و این بار با فیلم کلاغ پر زوج هنری فیلم را تشکیل دادند، این فیلم در سال 1386 توسط شهرام شاه حسینی تولید و در سینماها به نمایش درآمد. داستان فیلم زندگی دو جوان با نام های رضا و رویا را روایت میکند که قرار است با هم ازدواج کنند ولی به دلیل بیکاری رضا هر بار ازدواج آن ها عقب می افتد، حالا که رضا پس از مدتها کار پیدا کرده و میخواهد مراسم عروسی شان را برگزار کند اما رویا بواسطه مادرش با مرد ثروتمندی آشنا شده و قرار است با او ازدواج نماید.

 

دعوت  

فیلم دعوت در سال 1387 توسط ابراهیم حاتمی کیا تولید شد، این فیلم داستان زندگی چند خانواده را روایت میکند که با یک مشکل مشابه روبرو هستند و آن هم سقط جنین است. مهناز افشار دراین فیلم نقش یک بازیگر را بازی میکند که باردار است و به خاطر شغلش میخواهد جنین خود را سقط نماید. کتایون ریاحی، گوهر خیراندیش و محمدرضا شریفی نیا از دیگر بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۹۲۴۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان