//
کدخبر: ۲۸۹۱۶۵ //

دامن کوتاه بهاره افشاری در کشور خارجی+عکس لو رفته

بهاره افشاری (زاده ۱۴ تیر ۱۳۶۳ در شاهرود) هنرپیشه و طراح لباس ایرانی است.

unnamed+(1)0

به گزارش فرتاک نیوز؛ بهاره افشاری(زاده ۱۴ تیر ۱۳۶۳ در شاهرود) هنرپیشه و طراح لباس ایرانی است. بهاره افشاری با بازی در سریال او یک فرشته بود شهرت یافت. سپس با بازی در سریال فاصله ها خوش درخشید.در انتهای شهریور ۱۳۹۴ شایعه شد که بهاره افشاری با بنیامین بهادری ازدواج کرده‌است؛ که چندی بعد توسط وی تکذیب شد.

در ابتدا قرار بوده بهاره افشاری در سریال دلنوازان در نقش «یلدا» ایفای نقش کند اما به گفته خودش دو روز مانده به فیلمبرداری قراردادش را فسخ می‌کند.بهاره افشاری که از سال بعد از اکران فیلم پایان‌نامه به مدت سه سال در سینما ممنوع‌الکار شده بود، در برنامهٔ دید در شب در این مورد گفت:

«چطور من می‌توانم روبه‌روی مردمی بایستم که مرا بهاره افشاری کرده‌اند. ابتدا به‌عنوان یک فیلم پلیسی اکشن ساده با او قرارداد بسته شده و بعد برای خروج از فیلم مجبور بوده هشتاد میلیون خسارت بدهد در حالی که چنین پولی را نداشته‌است.»

او گفت پلان‌هایی بوده که بیست بار اشتباه بازی کرده و در نهایت مجبور به تن دادن به بازی شده‌است. او همچنین اشاره کرد که در دورهٔ محمود احمدی‌نژاد چند مرتبه به مراسم افطار دعوت شده، اما در آن شرکت نکرده‌است.

بهاره افشاری با فیلم ناف به کارگردانی محمد شیروانی در سال ۱۳۸۱ وارد عرصه سینما شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۹۱۶۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان