//
کدخبر: ۲۸۷۸۴۶ //

انتقاد خانواده سلطنتی بریتانیا از فصل چهارم The Crown

«پرنس ویلیام» بنابر گزارش‌های غیررسمی سریال نت‌فلیکس را به سبب نمایش «فریب‌آمیز» والدینش و «ارائه‌ی آن به شکلی غلط» نکوهش کرده است.

 انتقاد خانواده سلطنتی بریتانیا از فصل چهارم The Crown

منابع نزدیک به خانواده‌ی سلطنتی بریتانیا ادعا می‌کنند که بعضی از اعضا از فصل چهارم سریال «تاج» راضی نیستند. اپیزودهای جدید سریال محبوب نت‌فلیکس به نویسندگی «پیتر مورگان» رابطه‌ی ناسالم زناشویی میان «پرنس چارلز» با بازی «جاش اوکانر» و «دایانا اسپنسر» با بازی «اما کورین» را بررسی می‌کند.

به گزارش فرتاک نیوز، «پنی جونر» بیوگرافی‌نویس سلطنتی به «تایمز لندن» می‌گوید چارلز از فصل چهارم سریال «به‌شدت ناراحت» است چرا که در یکی از صحنه‌ها «لرد مونتباتن» عموی بزرگ او با بازی «چارلز دنس» می‌گوید خانواده‌ی سلطنتی از رابطه‌ی چارلز با «کامیلا پارکر بولز» با بازی «امرالد فنل» ناامید شده.

جونر می‌گوید: «ظالمانه‌ترین و نادرست‌ترین و وحشتناک‌ترین راه برای نمایش تقریباً همه‌ی آن‌هاست.» او اضافه می‌کند که مورگان نویسنده‌ی سریال «چیزهایی را بدعت‌گذاری کرده تا درامی غنی و پرخرج خلق کند.» جونر معتقد است که ابراز بیزاری مونتباتن از کامیلا در مقابل چارلز «از نظر تاریخی صحت ندارد» و هضم این برای «پرنس چارلز» واقعی دشوار بوده چرا که او «همیشه مونتباتن را ستایش می‌کرد و از مرگش واقعاً پریشان شد.»

نزدیکان «پرنس چالز» در مصاحبه با «دیلی میل» نیز از فصل چهارم «تاج» انتقاد کرده و می‌گویند سریال «مسائلی مربوط به ۲۵ یا ۳۰ سال پیش در حین دورانی بسیار سخت را بیرون کشیده بدون آنکه به احساسات کسی فکر کند.» یکی از نزدیکان چارلز می‌گوید این فصل جدید «ترول کردن با بودجه‌های هالیوودی است.»

«دیلی میل» یکشنبه گزارش داد که «پرنس ویلیام» از نحوه‌ی نمایش خانواده‌اش در فصل چهارم «تاج» رضایت ندارد. یکی از نزدیکان او می‌گوید ویلیام ناخرسند است که والدینش برای پول‌سازی «به شکلی فریب‌آمیز و نادرست، و ساده‌انگارانه» به نمایش درآمده‌اند. سریال نت‌فلیکس نشان می‌دهد که چارلز با دایانا خشونت کلامی داشته و دایانا در مورد رابطه‌ی چارلز با کامیلا در مراسم ازدواج‌شان مشاجره می‌کند – دو برخوردی که «دوستان پرنس می‌گویند هرگز اتفاق نیفتاده است.»

فصل چهارم سریال «تاج» یکشنبه گذشته از نت‌فلیکس پخش شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۷۸۴۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان