//
کدخبر: ۲۸۵۰۹۸ //

«و فردا همه دنیا» نماینده آلمان در اسکار ۲۰۲۱

آلمان با انتخاب فیلم «و فردا همه دنیا» وارد رقابت بهترین فیلم بین‌المللی اسکار ۲۰۲۱ شد.

«و فردا همه دنیا» نماینده آلمان در اسکار ۲۰۲۱

به نقل از ورایتی، «و فردا همه دنیا» ساخته جولیا فون هاینتس از سوی آلمان به عنوان نماینده این کشور در رقابت اسکار بین‌المللی معرفی شد.

این فیلم نخستین بار در جشنواره فیلم ونیز امسال در بخش رقابتی به نمایش درآمد.

به گزارش فرتاک نیوز؛ این تصمیم توسط کمیته داوران مستقل که از سوی «جرمن فیلمز» انتخاب شدند، انتخاب شد. این کمیته متشکل از ۹ عضو در توضیح تصمیم خود برای انتخاب فیلم گفته است: در دوره‌ای که دموکراسی زیر فشاری فزاینده رفته است، جولیا فون هاینتس این سوال را مطرح کرده که چگونه و از کی، خشونت عادلانه یا ضروری شده است. این فیلم مخاطب خود را با این سوال درگیر و وارد پروسه تصمیم‌گیری می‌کند و هیچ‌یک از ما از آن راه گریزی نداریم.

این فیلم درباره لوییزاست که خانواده متمولش را ترک می‌کند تا در رشته حقوق تحصیل کند. در این مسیر بهترین دوست او وی را با یک گروه فعال اجتماعی آشنا می‌کند که ماموریت خود را مقابله با ظهور نئونازی‌ها در آلمان تعریف کرده‌اند اما این گروه به یک دور راهی می‌رسند: ایا مبارزه با نفرت، خشونت را توجیه می کند؟

آنها باید تصمیم بگیرند که وقتی می‌خواهند علیه فاشیسم مبارزه ایدئولوژیک کنند تا کجا می‌توانند پیش بروند.

آکادمی اسکار اسامی فیلم‌های معرفی شده برای رقابت در بخش بهترین فیلم بلند بین‌المللی را در هفته نخست دسامبر منتشر می‌کند. ۹ فوریه اکادمی فهرست نهایی متشکل از ۱۰ فیلم منتخب را معرفی می‌کند. از این فهرست در نهایت ۵ نامزد ۱۵ مارس معرفی می‌شوند. مراسم اهدای جوایز امسال ۲۵ آوریل برگزار می‌شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۵۰۹۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان