//
کدخبر: ۲۸۳۸۴۴ //

سید جواد هاشمی:من بچه رادیو هستم و با رادیو بزرگ شدم

سید جواد هاشمی خود را فرزند رادیو دانست و عنوان کرد که خیلی از کسانی‌ که الان ستاره شده اند زمانی از رادیو شروع کرده‌اند.

سید جواد هاشمی:من بچه رادیو هستم و با رادیو بزرگ شدم

 این بازیگر با حضور در برنامه زنده رادیویی «استودیو هشت» رادیو نمایش، خود را فرزند رادیو دانست و تأکید کرد: من بچه رادیو هستم و با رادیو بزرگ شدم؛ خداوند خواهرم را رحمت کند، او جزو بهترین ها در رادیو بود.

هاشمی ادامه داد: چهار، پنج سالی کارگردان برنامه رادیویی «تا انتها حضور» بودم و خیلی ها که الان ستاره شده اند با آن برنامه شروع کرده اند؛ مثل فرزاد حسنی، امیرحسین مدرس، امین و امید زندگانی و بسیاری دیگر که اسامی شان در خاطرم نیست، اینها بچه هایی بودند که از رادیو آمده اند و هرکدام از آنها در حال حاضر، بازیگران و مجریانی توانا هستند.

به گزارش فرتاک نیوز،هاشمی درباره حال و هوای فانتزی فیلم هایش گفت: کلا تصمیم گرفتم برای بچه ها فیلم های فانتزی بسازم. از سه گانه «پیشونی سفید» که جزو کارهای اول من بود و فضای فانتزی داشت تا «تورنادو ۲» که در آن بچه ها به فضا می روند، همین طور «شهر گربه ها» که هنوز توفیق اکران پیدا نکرده است و با شرایط پیش آمده شاید مجبور شوم در شبکه خانگی آن را به معرض تماشای بچه ها بگذارم.

او افزود: فانتزی را دوست دارم چون با بچه ها بزرگ شده ام و دنیای آنها پر از فانتزی های به وقوع نپیوسته و فعلیت نرسیده است. احساس می کنم بچه ها دوست دارند سوار سفینه شوند و به فضا بروند؛ بنابراین، من این بستر را در سینما برایشان فراهم می کنم؛ برای اینکه با قهرمان قصه ی من همراه شوند، پرواز کنند، به آسمان ها بروند، بچرخند و برگردند.

هاشمی خاطرنشان کرد: آن فانتزی که در ذهن من است باعث می شود کودک درونم همچنان فعال باشد و همین انگیزه باعث می شود تا بتوانم به صورت مداوم برای کودکان فیلم های فانتزی بسازم.

این کارگردان درباره شرایط کنونی سینما گفت: سفر، مسافرت و رستوران تعطیل نمی شود اما چطور ممکن است سینما که غذای روح و فرهنگ است تعطیل شود؟ در این شرایط باید واقعا به داد سینما رسید.

هاشمی در پایان گفت: برای اکران «تورنادو۲» صبر می کنم و به آنهایی که پیشونی سفید ها را دنبال کردند نوید می دهم که آن برای نمایش خانگی در ۱۶ قسمت آماده می کنم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۳۸۴۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان