//
کدخبر: ۲۸۳۷۵۳ //

گردن باز و یقه لباس ناجور بهاره رهنما در باغ! +عکس

فرتاک نیوز، بازیگر پرحاشیه سینما و تلویزیون ایران این بار در یک عکس نامتعارف دیده می شود .

گردن باز و یقه لباس ناجور بهاره رهنما در باغ! +عکس

بهاره رهنما پس از جدایی از قاسم‌خانی در شهریور ۱۳۹۶ با امیر خسرو عباسی ازدواج کرد. جشن عروسی بهاره رهنما را در تالاری در منطقه ۱۹ تهران در تالار تشریفاتی قصر کسری برگزار شد. بهاره رهنما در وب‌نوشت شخصی خود و مدتی در نشریهٔ چلچراغ می‌نوشت. 

104482040_114550040103875_4895278139370759201_n

داستان دعوای او با بهاره رهنما به فروردین ماه سال ۱۳۹۷ بر می‌گردد.سیروان خسروی در یک پست اینستاگرامی، نسبت به وضعیت و مشکلات کشور انتقادات تندی را مطرح کرد. نوک پیکان انتقادات او هم نسبت به سلبریتی‌هایی بود که در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۹۶، فعالیت‌های تبلیغاتی داشتند. او گفته بود: «مشمئزکننده‌تر از وضعیت اسفناک کشور، پُست‌های انتقادی سلبریتی‌هایی هستش که پارسال همین موقع در حال یارگیریِ بنفش بودن، قبل‌تر هم مشغول یارگیری سبز و امروز هم که منتقدند و فردا هم حامی رنگ مد روز و باب میل اکثریت خواهند بود.»

بیشتر بخوانید:
ریحانه پارسا برای همیشه از ایران رفت + سند و فیلم
سوپر استار سینمای ایران راهی بیمارستان شد
حمله سحر قریشی به مجری معروف / شوخی جنسی جنجال آفرین شد + ویدئو


بعد از آن، امیر مهدی ژوله به آن پست سیروان خسروی واکنش نشان داد، ولی در اتفاقی عجیب، اینستاگرام این بازیگر و نویسنده سینما و تلویزیون هک شد! پس از هک صفحه امیر مهدی ژوله، بهاره رهنما در توئیتر ضمن حمایت از ژوله انتقادات تندی را علیه سیروان خسروی مطرح کرد. او در چند توئیت نسبت به نظرهای سیروان خسروی، نقدهای جدی را بیان کرد و از مهم‌ترین نکات اشاره شده توسط بهاره رهنما هم این بود که سیروان خسروی را متهم به جلب توجه با بی‌ادبی کرده بود. در همان زمان و پس از صحبت‌های بهاره رهنما، سیروان خسروی سکوت کرد، اما شایعاتی مبنی بر شکایت او از این بازیگر سینما و تلویزیون شنیده می‌شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۳۷۵۳ //
ارسال نظر
 
  • ناشناس

    واقعا با آرایش کمی تا اندکی میشه تحمل کر د.بدون آرایش واقعا که.....راست میگن زن خ واستی بگیری اول صبح بدون آرایش ببینش...ب هاره خودتو چطوری قالب کردی حاجیتون چه فک ری کرده در عجبم

  • میم

    یه پیر زنه باز دوست داره خودشو مثل دختر 18 ساله جابزنه بابا قیافت تابلو پیر ش دی

  • معصو مه

    بجه مهند س

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان