//
کدخبر: ۲۸۰۱۹۸ //

آغاز تولید فیلم جدید پوران درخشنده / «هیس پسرها گریه نمی کنند» کلید خورد

فیلم هیس پسرها گریه نمی کنند بالاخره پس از گذشت چندین سال از ساخت فیلم موفق هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند، چند روزی است که وارد مرحله پیش تولید شده است.

آغاز تولید فیلم جدید پوران درخشنده / «هیس پسرها گریه نمی کنند» کلید خورد

 پوران درخشنده این بار با موضوعی جدید و دست نخورده در سینمای ایران، قرار است جدیدترین اثر خود که چندین سال برای ساخت آن تلاش کرده است را مقابل دوربین ببرد.

به گزارش فرتاک نیوز، در سال 1392 و پس از تجربه موفق ساخت فیلم هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند، پوران درخشنده اعلام کرد که در فکر ساخت فیلمی برای پرداختن به مشکلات پسران است. با این حال بنا بر دلایل مختلف، امکان ساخت این اثر متفاوت و جنجالی فراهم نشد، اما این موضوع همچنان دغدغه پوران درخشنده بود.

پوران درخشنده در گفتگو با خبرگزاری میزبان درباره ساخت فیلم هیس پسرها گریه نمی کنند چنین گفت:

این فیلم دغدغه مهم من در زندگی است، برای ساخت آن پنج سال دوندگی کردم و جنگیدم و این تلاش را تا به امروز هیچگاه کنار نگذاشته‌ام. بدون شک فیلم هیس پسرها گریه نمی کنند را با عشق و با ایمان قلبی‌ام خواهم ساخت. این فیلم برای من درجه اهمیت بسیار بالایی دارد و سعی می‌کنم بهترینم را در آن بگذارم.

پوران درخشنده در ادامه درباره زمان قطعی و دقیق شروع فیلمبرداری این اثر گفت:

به امید خدا این فیلم قطعا طی پاییز امسال کلید می‌خورد، تمام تلاشم از ابتدا این بوده که فیلم را در فصل پاییز بسازم؛ زیرا لازمه قصه است. اگر جشنواره فیلم فجر برگزار شود و ما هم بتوانیم فیلم را به این جشنواره برسانیم، احتمال حضورم در فجر امسال هم زیاد دور نیست.

فهرست بازیگران اصلی این فیلم تاکنون توسط عوامل آن اعلام نشده است، اما زمزمه‌هایی مبنی بر حضور شهاب حسینی به عنوان نقش اصلی در فیلم هیس پسرها گریه نمی کنند به گوش می‌خورد. اما پوران درخشنده با تصدیق پرمشغله بودن شهاب حسینی در این روزها اعلام کرد که دیگر تصمیمی برای حضور وی در فیلم خود ندارد و چندین گزینه برای این نقش در ذهن دارد. وی در ادامه افزود:

نقش اصلی فیلم هیس پسرها گریه نمی ‌کنند که قرار بود شهاب حسینی آن را بازی کند، نقش یک فرد درد کشیده است و باید بازیگر توانمندی برای حضور در این کاراکتر انتخاب کنم. فعلا در قبال هیچکدام از بازیگران به گزینه قطعی نرسیده‌ام.

فیلم هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند در سال 1392 در سینماها به اکران درآمد که با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شد و مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. طناز طباطبایی، شهاب حسینی، مریلا زارعی، بابک حمیدیان و امیر آقایی بازیگران این فیلم ماندگار هستند. فیلم هیس در سی و یکمین دوره جشنواره فیلم فجر برنده سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه تماشاگران شد و در جشنواره‌های خارجی نیز چندین جایزه ارزشمند دریافت کرد.

فیلم هیس پسرها گریه نمی‌کنند

داستان فیلم هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند روایتگر زندگی دختری به نام «شیرین» است که در سن هشت سالگی توسط یکی از نزدیکان خود، مورد تعرض جنسی قرار گرفته است. شیرین از کودکی این راز را در سینه خود نگه می‌دارد، اما در بزرگسالی درگیر برخی چالش‌هایی می‌شود که باعث می‌شود زخم قدیمی او سرباز کند.

فیلم هیس پسرها گریه نمی کنند سرانجام پس از سال‌ها تلاش پوران درخشنده کارگردان فیلم هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند، وارد مرحله پیش تولید شد و احتمالا برای حضور در جشنواره فجر آماده می‌شود. نظر شما درباره ساخت فیلم هیس پسرها گریه نمی کنند چیست؟ آیا این فیلم نیز می‌تواند مانند هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند، مورد توجه مخاطبان و منتقدان قرار گیرد؟

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۰۱۹۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان