//
کدخبر: ۲۷۵۳۴ //

آخرین وضعیت ساخت لژیونر

سریال "لژیونر" به موضوعات جوانان از جمله اشتغال و ازدواج نیز می‌پردازد و سعی می‌کند بر چنین محورهایی تمرکز داشته باشد.

 آخرین وضعیت ساخت لژیونر
به گزارش فرتاک نیوز،

 مهدی فرجی تهیه کننده سریال تلویزیونی "لژیونر گفت: هم اکنون تصویربرداری ۷۵۵ درصد از سریال تلویزیونی " لژیونر" را پشت سر گذاشته‌ایم.

وی ادامه داد: همچنین گروه سازنده این مجموعه تلویزیونی هم اکنون در لوکیشن خانه اصلی در شهرک گلستان مشغول تصویربرداری هستند.

فرجی تصریح کرد: پس از اضافه شدن سید مهرداد ضیایی و معصومه آقاجانی به این پروژه، هنوز بازیگر دیگری به این مجموعه اضافه نشده است.

وی در ادامه صحبت‌های خود اظهار کرد: در ادامه تصویر برداری، بازیگران دیگری هم به سریال "لژیونر"اضافه می‌شوند که تعددی از آن‌ها فوتبالیست هستند، اما حضور بازیکنان فوتبال، در قالب هنرمند میهمان خواهد بود و از این جهت می‌توان گفت که نقش ثابتی ندارند.

تهیه کننده سریال تلویزیونی "لژیونر" توضیح داد: این سریال موضوعی اجتماعی دارد که در بستر ورزشی روایت می‌شود و به برخی از آسیب‌هایی که در محیط‌های ورزشی وجود دارد، می‌پردازد. فضای کلی سریال شاد و مفرح است البته لفظ کمدی را درباره این سریال به کار نمی‌برم، اما به طور کلی این اثر فضایی شیرین دارد.

سریال لژیونر

وی یادآور شد: سریال "لژیونر" همچنین به موضوعات جوانان از جمله اشتغال و ازدواج نیز می‌پردازد و سعی می‌کند بر چنین محورهایی تمرکز داشته باشد.

فرجی خاطرنشان کرد: زمان پخش این سریال را شبکه ۵ تعیین می‌کند و در این خصوص ما اطلاع چندانی نداریم.

گفتنی است، در سریال "لژیونر" به کارگردانی مسعود آب پرور هنرمندانی مانند محمدرضا شریفی نیا، حسن پورشیرازی و لاله صبوری به ایفای نقش می‌پردازند.

 

منبع: افکار
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۵۳۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان