//
کدخبر: ۲۷۳۲۰۴ //

آغاز ساخت سریال ارباب حلقه‌ها

با کنترل کامل همه‌گیری ویروس کرونا در نیوزیلند، استودیوهای سینمایی برای آغاز دوباره پروژه‌های در جریان به این کشور بازگشته‌اند و به نظر می‌رسد ساخت سریال ارباب حلقه‌ها آغاز شده است.

آغاز ساخت سریال ارباب حلقه‌ها

به نقل از Game Spot‌ سرویس استریم آمازون پرایم از مدت‌ها پیش ساخت سریالی براساس رمان‌های ارباب حلقه‌ها را آغاز کرده بود اما به دلیل شیوع ویروس کرونا پروژه تولید این سریال مانند بسیاری از عناوین دیگر متوقف شد. با این حال شواهد بسیاری وجود دارد که ثابت می‌کند آغاز دوباره تولید این سریال آغاز شده است. جی. ای. بایونا که وظیفه کارگردانی دو اپیزود ابتدایی سریال را برعهده دارد، چند روز پیش تصاویری از حضورش در کشور نیوزیلند را منتشر کرده بود.

به گزارش فرتاک نیوز؛ این صفحه توییتر که توسط هواداران ارباب حلقه‌ها مدیریت می‌شود نیز تایید کرده که بازیگران سریال هم به نیوزیلند سفر کرده‌اند و پروژه دوباره آغاز شده است. با این حال عوامل سریال ارباب حلقه‌ها و سرویس استریم آمازون پرایم هیچ واکنشی به این اطلاعات نداشته‌اند. به نظر می‌رسد آن‌ها ترجیح می‌دهند همه چیز در سکوت کامل خبری دنبال شود.

حدود دو ماه پیش، انجمن فیلم‌سازی نیوزیلند با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد ادامه تولید عناوین سینمایی و سریالی با رعایت کامل نکات بهداشتی در این کشور مشکلی ندارد. سریال ارباب حلقه‌ها و فیلم‌های فرانچایز آواتار در نیوزیلند فیلم‌برداری می‌شدند و این خبر به معنای آغاز دوباره تولید آن‌ها بود.

سریال ارباب حلقه‌ها در «دوران دوم سرزمین میانه» رخ می‌دهد و تاکنون نام هیچ شخصیتی از سه‌گانه پیتر جکسون مطرح نشده نشده که قرار باشد در سریال حضور پیدا کند. دوره دوم یک دوره ۳۴۴۱ ساله است که طی آن اتفاقات بسیار مهمی به وقوع پیوسته است؛ ساخته شدن حلقه‌های قدرت، جنگ با سائورون، ساخته شدن برده‌های سائورون (نزگول‌ها)، و غرق شدن جزیره نومنور در آب.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۳۲۰۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان