//
کدخبر: ۲۷۱۱۰۵ //

برنامه‌های محرم با در نظر گیری شرایط کرونایی تدوین می‌شود

مدیرکل تشکل دینی سازمان تبلیغات اسلامی گفت: برنامه‌های محرم امسال با محوریت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و در نظر گیری شرایط کرونایی تدوین می‌شود.

برنامه‌های محرم با در نظر گیری شرایط کرونایی تدوین می‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

حجت‌الاسلام مجید باباخانی در نشست با مسئولان و مداحان اردبیلی اظهار داشت: برنامه‌های محرم امسال با محوریت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و در نظر گیری شرایط کرونایی تدوین می‌شود چرا که حفظ سلامتی مردم برای ما در وهله نخست حائز اهمیت است.

وی با اشاره به این که اردبیل به عنوان الگوی عزاداری کشور است بیان کرد: انتظار می‌رود در این استان‌ شاخص‌های عزاداری حتماً رعایت شود و در راستای صیانت از جایگاه مداحی نیز اقدامات مناسبی انجام یابد که این موضوع بسیار حائز اهمیت است.

 مدیرکل تشکل دینی سازمان تبلیغات اسلامی گفت: تلاش و جدیت بر این است که همانند سال‌های گذشته برنامه‌های ماه محرم در شأن و جایگاه اباعبدالله‌الحسین(ع) باشد و در این زمینه درصدد برنامه‌ریزی برای تحقق اهداف مورد نظر هستیم.

باباخانی تصریح کرد: برگزاری انتخابات کانون مداحان به عنوان یک هدف مهم برای حفظ و نگهداری از جایگاه مداحی است تا با شناسایی افراد مشهور و پیشکسوت بتوانیم همدلی و هم‌افزایی را ارتقا داده و با شناسایی و رفع مشکلات به تمامی اهداف مورد نظر جامه عمل بپوشانیم.

وی اظهار کرد: برگزاری این انتخابات یک ظرفیت مناسب برای تقویت معنویت و جایگاه دینی با استفاده از افراد شایسته و کاردان است، چرا که تأثیرگذاری مداحان در بین مردم کاملا مشهود است و باید این موضوع مورد توجه همگان قرار گیرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۱۱۰۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان