//
کدخبر: ۲۶۸۴۵۱ //
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه:

جوانان باید متحول شوند

فلسفه کار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ایجاد تحول در جامعه است.

جوانان باید متحول شوند
به گزارش فرتاک نیوز،

آیت‌الله مصطفی علما نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در نشست شورای معاونین اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه که در بیت امام جمعه کرمانشاه تشکیل شد، گفت: فلسفه کار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ایجاد تحول در بین عامه مردم است.

وی افزود:‌ شرایط فعلی کشور نباید مانع از دستیابی به این مهم شود و باید با روش‌های مختلف این تحول را ایجاد کرد.

157195778

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه اظهار داشت: کارهای بسیاری با هنر می‌توانیم که انجام دهیم به طوری‌که دردها و داروها را با موسیقی، شعر، تئاتر، فیلم و غیره در جامعه منعکس کنیم.

آیت‌الله علما ادامه داد: یکی از اسامی دنیا «دار تزاحم» است و از قدیم هم این‌طور بوده که همه چیز مزاحم هم هستند و امروز هم ویروس کرونا در کشور و جهان این نقش را بازی می‌کند اما کرونا نباید جلوی کار ما را بگیرد و هیچ وقت نباید کار تعطیل شود.

وی براستفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی برای هدایت جوانان و عامه مردم تاکید کرد و افزود: متخصصان و دلسوزانی که تعهد دارند باید از بستر فضای مجازی برای ایجاد تحول در جوانان استفاده کنند.

آیت‌الله علما با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر ایجاد تحول در جوانان افزود: رهبری هم در هفته قوه قضاییه و هم در روز ارتحال امام بر ایجاد تحول در جوانان تاکید کردند و بستر فضای مجازی برای اجرایی کردن منویات ایشان در این شرایط بهترین راهکار است.

وی، شور و شوق جوانان را برای برپایی انقلاب اسلامی مثال‌زدنی توصیف کرد و افزود: شعارهایی که قبل از انقلاب از دانشگاه تهران در حمایت از امام راحل داده می‌شد در حوزه علمیه قم هم شاهد چنین شعارهایی نبودیم و از این جهت است که متخصصان خوش فکر، خوش سلیقه و متعهد باید خوراک روح جوانان را با لحن شیرین فراهم کنند.

همچنین در ابتدای این نشست هم بهرام فاضلی‌زاد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گزارشی از عملکرد اداره ارشاد در سال ۹۸ و بخشی از برنامه‌های سال ۹۹ را به آیت‌الله علما ارایه کرد.

 

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۸۴۵۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان