//
کدخبر: ۲۶۴۳۱۲ //

دیدنی های شهر تبریز در «به خانه بر می گردیم»

ویژه ‌برنامه «به خانه بر می‌گردیم» روز جمعه ۱۶ خرداد ساعت ۱۰ صبح از شبکه پنج سیما پخش خواهد شد.

دیدنی های شهر تبریز در «به خانه بر می گردیم»
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، ویژه برنامه شاد و مفرح «به خانه بر می گردیم» این هفته با اجرای مسعود روشن‌پژوه و زینب پورابراهیم به همراهی شهرام نیکیار و ارتباط زنده با مرکز آذربایجان شرقی و حضور نسرین یوسفی مجری تبریزی مهمان خانه‌های مردم خواهد شد.

ویژه‌برنامه «به خانه بر می‌گردیم» این هفته با مرکز آذربایجان شرقی ارتباطی زنده برقرار می‌کند تا مردمی که چند ماه است به خاطر بیماری کرونا و حمایت از کادرهای درمانی و قطع زنجیره بیماری در خانه مانده‌اند را به سفری تلویزیونی برده و مردم سراسر کشور را بهتر و بیشتر با مردم این خطه از کشور آشنا کند تا با فرهنگ و آداب و رسوم اهالی آذری‌زبان کشور بیشتر انس گیرند.

دکتر سیدمحمود انوشه روانشناس این هفته نیز میپهمان ویژه‌برنامه «به خانه بر می‌گردیم» است تا با بینندگان این برنامه تمرین زندگی بهتر را انجام دهد. از طرفی چنگیز حبیبیان خواننده آذری‌زبان و اصالتا تبریزی پاپ کشورمان با حضور در این برنامه ۳ قطعه از موسیقی‌های خود را را تقدیم علاقه‌مندان خود و بینندگان ویژه‌برنامه «به خانه بر می‌گردیم» می‌کند.

سجاد صدیق مربی آشپزی و به نوعی آموزش‌دهنده انواع نان قرار است خاگینه تبریزی را در استودیوی برنامه تدارک ببیند. ۲ هنرمند زرکوب و نقاش خانم انصاری و آقای میرابی نیز مانند هفته‌های گذشته در طول برنامه هنرنمایی می کنند.

در بخش‌هایی از برنامه روز جمعه ارتباط تلفنی با وحید یامین‌پور برقرار می‌شود تا او به توضیح خوانش کتاب «سه دیدار» نوشته زنده‌یاد نادر ابراهیمی که شرحی از زندگی حضرت امام خمینی (ره) است، بپردازد.

ویژه‌برنامه «به خانه بر می‌گردیم» کاری از گروه خانواده و کودک شبکه پنج سیما به تهیه کنندگی علی اکبر ذاکری و سردبیری مائده شیرپور جمعه هر هفته ساعت ۱۰ بر روی آنتن می رود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۴۳۱۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان